Strona 2 z 4
: 14 sierpnia 2009, 07:30
autor: Balos
Muszę Ci Palindziak chyba łańcuch z ryneczku sprezentować
Ale tak naprawdę E30 fajny model, kiedyś przed renówką też chciałem kupić.
Teraz kazdy zakręt bokiem coooo

: 14 sierpnia 2009, 09:39
autor: el_palindo
balos pisze:Muszę Ci Palindziak chyba łańcuch z ryneczku sprezentować
Ale tak naprawdę E30 fajny model, kiedyś przed renówką też chciałem kupić.
Teraz kazdy zakręt bokiem coooo

mordo Ty moja
kiedy palimy fajke pokoju ?
co do zakrętów... no wiesz jak rwd kusi

: 14 sierpnia 2009, 10:18
autor: vino1986
el_palindo pisze:co do zakrętów... no wiesz jak rwd kusi

co do rwd to to jest duzo lepsza sprawa do zabawy niz fwd... ale wszystko ma swoje plusy i minusy niestety... bo na zime lepszy na przednia os naped... a beta e 30 to nawet z najslabszym silnikiem bodajrze 1.6 ladnie bokiem idzie jak sie w gaz depnie

: 14 sierpnia 2009, 10:24
autor: lodoo
no w zimie na letnich kapciach to może i tak...
: 14 sierpnia 2009, 16:04
autor: vino1986
wiesz przyjechalem takowa na zlot na miedzianke w tym roku i jezdzilem ponad 2 tygodnie... i nie musiala byc zima zeby bokiem go skladac... wiadomo ze szalu nie robilo ale redukcje w dojsciu do zakrentu i mocniej pedal docisnac i bok szedl elegancki...
: 15 sierpnia 2009, 08:20
autor: Kali___
Pawełkowe etrzydziestuuu , jakoś tak bez niczego chce bokiem jechać

: 15 sierpnia 2009, 11:03
autor: lodoo
no dobra vino - redukcja i przyblokowanie kół przez to spowodowane + przeniesienie ciężaru na przód (dohamowanie) i poleci...
tylko ty wcześniej mówiłeś o postawieniu bokiem E30 1,6 po depnięciu w gaz...
dostrzegasz różnicę??
: 15 sierpnia 2009, 18:36
autor: unikorn
Kali___ pisze:Pawełkowe etrzydziestuuu , jakoś tak bez niczego chce bokiem jechać

Ja tam się na autach nie znam a na bawarkach to prawie wcale ale z tego co widziałem to ono (to auto) wcale nie jest takie "bez niczego"

: 16 sierpnia 2009, 08:26
autor: vino1986
Lodoo pisze:dostrzegasz różnicę??
tak dostrzegam... masz racje to sa dwa zupelnie inne zabiegi... jednak kiedy sie rusza i wsadzisz opor gazu to tez dupcie jej nosi...
: 16 sierpnia 2009, 11:35
autor: lodoo
dupcię nosi w 328 a nie 316

: 16 sierpnia 2009, 11:40
autor: kureckie30
panowie koniec dochodzenia sie to ma 4 cylindry to nie jest bmw to zwykły żart jak subaru 1,6 wolnossace. o czterech cylindrach w bmw mozemy porozmawiac ale tylko w amerykańskim M, bo jesli ma być klasycznie jak w bmw to tylko six in line.
: 16 sierpnia 2009, 22:33
autor: el_palindo
poza M3 jedyny słuszny wybór to IS
żadna seryjna rzedowa 6 w e30 mnie nie przekonuje
i większość jest wolniejsza i bardziej łakoma na paliwo
: 17 sierpnia 2009, 21:30
autor: kabar
Wg mnie nie można porównać silnika 4 cyl do 6 cyl.
W końcu był powód dla którego silnik 6 cyl BMW został silnikiem roku, i to chyba nawet 2 razy.
Jak bym miał kupować E30 to tylko 6 cyl - np. 325.
: 18 sierpnia 2009, 07:30
autor: żuwik
el_palindo pisze:poza M3 jedyny słuszny wybór to IS
żadna seryjna rzedowa 6 w e30 mnie nie przekonuje
i większość jest wolniejsza i bardziej łakoma na paliwo
Hmmm? Zweryfikuję Twój pogląd
Kumpel ma E36 323, czyli słabsze 2,5 170KM mit VANOS. Poza miastem robi 6,5 a w mieście 10,5. Oczywiście przy niedresiarskiej jeździe, czyli normalnej. Stoi na 17kach z M, czyli opony nie najwęższe

moje mizerne 140KM tak niskiego spalania nie osiągnie

Nie wspomnę już o momencie w niskich obrotach...
Mowa o E30 a nie o E36, a te pierwsze VANOSem chyba nie dysponowały, niemniej sama konstrukcja silnika rzędowego multicylindrowego to najlepszy możliwy układ i żadna Vka się nie równa.
: 18 sierpnia 2009, 10:04
autor: Sweeper
jej... kolejne BMW
a jest tyle pięknych samochodów...
