Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

jaki to gaznik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

To jest gaźnik, jego zadanie to podawanie paliwa :-P

a to zaznaczone czarnym jajkiem to sam nie wiem :-D

CO ustawia się śrubką regulacyjną składu mieszanki - ta śrubka na dźwigni przepustnicy służy do ustawiania obrotów biegu jałowego

w zasadzie, żeby prawidłowo ustawić CO przy danych obrotach trzeba kręcić obydwiema śrubkami...

opis ustawiania jest na forum - taki bez użycia analizatora - szukać postu żuwika na ten temat, w dziale technicznym...

Dla początkujących - ściągnąć sobie serwisówkę i czytać, czytać i jeszcze raz czytać, a potem pytać...
jjmag

Post autor: jjmag »

a jak profesjonalnie dźwignie pozabezpieczane, w tym przypadku druciarstwo nie tylko z nazwy
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

Lodoo pisze:To jest gaźnik, jego zadanie to podawanie paliwa :-P
hmm chyba mieszkanki paliwa z powietrzem ? ;p
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

powietrze wleci i bez gaźnika... (auta na wtrysku np) ale paliwo już nie...
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

Moze popelnie gafe ale powiedziecie czy auto na wtrysku czasem nie posiada gaznika ?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Albo wtrysk albo gaznik. Obudowa wtrysku jednopunktowego moze przypominac gaznik, ale to jednak inna bajka. Wtrysk dawkuje odpowiednio paliwo na podstawie wyliczen przez "komputer" ktory to ma dane z takich czujnikow jak sonda lambda, czujniki podcisnienia itp.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Takie mam skojarzenie,głupie bo głupie ale muszę powiedzieć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wchodzi nowy do celi.....
Nie dotyczy to tylko tego postu lub nawet tematu ;-)
Pozdrowienia dla Kasi i Oskara
vino1986

Post autor: vino1986 »

Oskar i Kasia pisze:Moze popelnie gafe ale powiedziecie czy auto na wtrysku czasem nie posiada gaznika ?
hmmmm powiem tak czasem nie posiada... wtrys to wtrysk a gaznik to gaznik... wtrysk wtryskuje paliwo do komory spalania a gaznik robi mieszanke paliwowo-powietrzna...
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

tak robi wtrysk w silniku wielopunktowym, w jednopunktowym wtryskuje na przepustnice - cos jak .... gaznik :)
unikorn

Post autor: unikorn »

Wiecie dzieci... Samolot to taki samochód tylko ze skrzydłami. Też służy do przemieszczania się tyle, że trochę w inny sposób :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ooo dobre dobre :mrgreen:

czytać czytać czytać

a wtrysk wcale nie musi być sterowany komputerowo, może być mechaniczny - np k-jetronic z VW albo dizelki starsze....

może być w kolektor (monowtryski) może być na zawory (większość wielopunktów) a może być bezpośrednio w komorę spalania (mitsubishi jakieś tam np)

wtryski wielopunktowe mogąbyć sekwencyjne (każdy sterowany osobno) pół-sekwencyjne (parami) albo wszystkie na raz lać....

itd itp...

żaden wtrysk jednak nie ma nic wspólnego z gaźnikiem - nic a nic...
ODPOWIEDZ