Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
No więc, trza było pisać, że to ustrojstwo po prostu nie działa
Myślałem - lepszy rydz niż....
Nie chcę jeżdzić na ustawianie mieszanki na HAMOWNIĘ, stąd taki pomysł
jak chcesz stroić to takie coś jest za mało dokładne, zresztą nie ma pojęcia AFR idealnego, dla każdego silnika przy określonych parametrach może być bardziej lub mniej bogata mieszanka lub też uboga, poza tym AFR zmienia się w zależności od obciążenia. jeśli chcesz mieć kolejny zegarek na kokpicie to sobie kup ale moim zdaniem to wyrzucone pieniądze.
do żadnego typu "strojenia" się to nie nadaje na pewno, ale orientacyjną wartość AFR'u pokaże... wiedziałbyś, czy masz bardzo bogato, czy za ubogo, czy w miarę ok... i tyle...