Strona 2 z 3

: 21 kwietnia 2009, 22:59
autor: Konrad K_2
to pozniej popourywaniu srub

to co teraz?



edit:

ale to nie 2-suw zeby zepsuc zdejmujac głowice - to tak samo jakby kręcic z wykręconą swiecą

: 22 kwietnia 2009, 07:46
autor: lodoo
nie tak samo - glowica blokuje (dociska) tuleje... jak jej nie bylo to tuleje byly "luzno"

: 22 kwietnia 2009, 08:18
autor: Konrad K_2
czyli jedyne co to to ze mogą sie wysunąć do góry

: 23 kwietnia 2009, 10:45
autor: lodoo
no one nie wchodza na wcisk... maja przeciez niewielki luz... i przy ruchach na boki pewnie dzieje sie cos z uszczelnieniami pod tulejami... tak na logike biore, bo pewnosci to nie mam jak to dokladnie jest w gtt

: 23 kwietnia 2009, 11:10
autor: Konrad K_2
wlasnie szukam tych uszczelniaczy i awaqryjnie pierscieni ale nigdzie niema

: 23 kwietnia 2009, 11:12
autor: lodoo
skontaktuj sie z kidziem albo wasq albo do aso....

: 23 kwietnia 2009, 11:34
autor: Konrad K_2
tuleje da sie wyciągnąc do góry zdejmując samo głowice, sprawdzić oringi i wsunąc spowrotem?

: 23 kwietnia 2009, 12:13
autor: jjmag
pewnie się da ale mnie uczyli że tłok czy to do cylindra czy tuleji zawsze zakłada sie od góry

: 23 kwietnia 2009, 12:14
autor: Konrad K_2
bardziej zalezy mi o sprawdzenie co tam pod spodem sie dzieje :-) a wyjecie tego silnika z mini czy wyjecie miski olejowej to masakra

: 23 kwietnia 2009, 12:24
autor: jjmag
rozumiem cię ale w odwrotnej kolejności czyli takiej jak pisałeś możesz mieć problem z prawidłowym złożeniem oringów i tuleji żeby to było szczelne i czasem może cię to więcej kosztować niz wyjęcie silnika bo jak przyjdzie ci się parę razy je wymienić po koleji to dopiero możesz się wpienić i wywalic zbędną kasę

: 23 kwietnia 2009, 13:05
autor: Konrad K_2
zalałem cylindry benzyna i nie ubywa wiec to nie pierscienie

: 23 kwietnia 2009, 19:24
autor: nikos
Konrad K_2 pisze:tuleje da sie wyciągnąc do góry zdejmując samo głowice, sprawdzić oringi i wsunąc spowrotem?
nie, a jak bys tego dokonał (tłok przelazl przez cała tujeje) to w jaki sposób bys to złożył z powrotem?
miske bedziesz musiał zdjac tak czy siak bo musisz odkrecic korbowody , tłok wkłada sie od góry
wyjmujesz tłok(albo i nie), potem bierzesz jakies drewienko i wybijasz tuleje od dołu.

: 5 maja 2009, 11:14
autor: Konrad K_2
gadu gadu , ale dobrzw ze gufner mi 2 głowice dał bo z 2 działa bardzo dobrze :-)

no i z robieniem zaworów nowa uszczelka szpilkami wsztskimi wezykami cisnienia , wreszcie reaguje na gaz tak jak trzeba i działa na 4 garach choć czasem jesszce zdaza mu sie zapomniec odpalić na któryms ale to pochodzi i pewnie minie

: 5 maja 2009, 21:19
autor: wsmpw
weź jakieś dobrze chłodzenie temu zrób bo stanie Ci się to jeszcze raz....

: 12 października 2009, 12:45
autor: Konrad K_2
zrobiło sie ale tym razem co innego

śruby głowicy sie powyciągały....... grrrrr