Strona 2 z 2
: 30 marca 2009, 23:01
autor: Arti
nie no mam już silikon prosto z Chin
wygląda jak SFS lub Samco
a jak z trwałością się obaczy
: 1 kwietnia 2009, 13:12
autor: Piotr
Lodoo pisze:nie - na calosc...
silnik to okolo 3 tysie na seryjnych nowych gratach...
3 tysiące to za cały slnik? Czy tylko regeneracje?
Zdjęć narazie nie mam jak zrobić, kupiłem nowe progi

to nie wiele ale zawsze już coś

, sam zaczynam się brać za samochód (naprawdę dużo roboty jest przy nim

niestety), tylko narazie brak migomatu lub czego kolwiek innego co nadało by się dla kogoś początkującego do spawania (kiedyś spawałem trochę migomatem przy innych samochodach takie rzeczy jak progi trochę dziur w podłodze nadkolach ale mam małe pojecie jak spawać profesjonalnie) , może macie jakiś którego chcecie się pozbyć tanio a jest w dobrym stanie

? Zastanawiam się jak zrobić te pordzewiałe miejsca tam przy mocowaniach tylnej belki, może ktoś z was zajmował się tym już?
: 2 kwietnia 2009, 07:22
autor: lodoo
ja sie zajmowalem calutka buda od zera...

zajrzyj do mojego tematu na tym forum (link w podpisie) i na poprzednim (link w pierwszym poscie mojego tematu)
jakby co to zdjecia bez opisu sa na moim fotosiku
http://lodoo.fotosik.pl/alb
przegladaj od konca to dowiesz sie wszystkiego o remoncie budy R5
3 tysie za remont silnika - i to nie na cacy calosc... podstawowe rzeczy...