Kolego Karo, niestety im straszy samochód tym częściej będzie się psuł. To nie wino

W miarę bezawaryjne to są do 5 lat od wyprodukowania.
Wychodząc z założenia przykładania cen podzespołów do wartości auta,zważywszy że taka R5 1.4 jest warta realnie około 800 PLN - szybko dojdziesz do wniosku, że każda naprawa niebezpiecznie zbliża się do 1/3 1/2 wartości auta. A już zakup nowych markowych opon to wartość całej R5

Ale żarty na bok.
Wracając do tematu - trzeba wydać na taką naprawę około 150 PLN bazując na uszczelkach z ASO Renault, lub mniej za zamienniki czy też kupując tworzywo do uszczelek i wycinając część z nich samemu.
I napisałem tu o porządnej naprawie - to znaczy wszystkie uszczelki "po drodze" nowe.
Koszt można jeszcze zmniejszyć jak ma się trochę blachy miedzianej w domu stosując 2 uszczelki takiej domowej produkcji.
Poszukaj na forum bo to opisywałem i wklejałem zdjęcia. Jakby co to zaGGadaj.