Strona 2 z 3
: 22 stycznia 2009, 19:40
autor: Rosic
Ładna, fajnie się Lagunką śmiga, ale straszne jest to, że w PL za 8000 kupisz taką, a ja w UK za swoją dałem (po przeliczeniu) 3500zł... 99r. 2.0 16V, Executive - pełna opcja... i to jest cena ZUPEŁNIE normalna...
btw. 69 kW - kilowatów to 93,8

km - koni mechanicznych... Gufner - PODSTAWY!
: 22 stycznia 2009, 21:09
autor: gufner
Oj nie wypominaj

Dla mnie to magia. Jak wsiadam w GTT to wiem ze ma ponad 100 kucy, jak siedze w moim 1.7 tez wiem na ile moge sobie pozwolic bez czytania dowodu rej

Ale w tej Lagunce nie mam pojecia co to kW w dowodzie

Hehe. Tak czy siak konczac offtopa, kupilem, jezdze, jestem zadowolony i mam nadzieje na kilka lat wystarczy

Zmienie silnik jak ten padnie, nie predzej

: 22 stycznia 2009, 22:30
autor: -=wasq=-
widzialem ogladalem fajne wozidelko
co wy sie tego silnika uczepiliscie w tamtych latach takie wsadzali i byl to standard
mondeo z tego roku mialo 2,0 115km 1,8 95(jakos tak)
primery 2,0 tez kolo 120-125 1,6 kolo 90-95
wiec na tamte lata stnadard
: 28 lutego 2009, 09:19
autor: gufner
No i potrzeba pomocy moi mili przy lagunce

Objawy:
- stoje na swiatlach, bieg jałowy, nagle zapalaja mi sie kontrolki: BRAK SMAROWANIA, PRZEGRZANIE SILNIKA, AWARIA UKŁADU HAMULCOWEGO, POTRZEBA NATYCHMIASTOWEGO STOP I UDANIA SIE DO SERWISU!
- temperatura na polowie skali, wiec cos kolo 70%, poziom oleju na maksa wiec o co biega.
- ruszam, dodaje gazu i kontrolki gasną.
- daje na luz i znow sie wszystko zapala.
Macie jakies pomysly co moglo trafic szlag? Dziekowac ogromnie na sygestie.
: 28 lutego 2009, 09:51
autor: jjmag
odłącz aku na 20 minut lub na serwisie zrestartuj kompa a pozatym kiedy był wymieniany olej bo może przez to ci wywalać błąd lub był wymieniany a nie zrestartowany licznik oleju
przypomniało mi sie jeszcze jedno walnięty czujnik ciśnienia oleju lub poprostu był nalany wcześniej doktor do silnika i dlatego na jałowym pokazuje ci brak smarowania
: 28 lutego 2009, 18:58
autor: gufner
Reset nic nie dał. Po uruchomieniu silnika nic sie nie pali. Po kilku minutach kontrolki zaczynaja migac, a po kolejnych dwóch swieca sie na stale: hamulce, smarowanie i temperatura. Dodaje gazu to gasna, puszczam gaz i znow sie palą. Ma ktoś pomysla? Jak nie to w poniedzialek jade do Carmana. Mam nadzieje ze maja pod co podpiąć moje Renault.
: 28 lutego 2009, 19:35
autor: kabar
Sprawdź alternator i ładowanie na wolnych obrotach.
: 28 lutego 2009, 23:12
autor: -=wasq=-
sprwadz masy silnika
czyli masa silnik buda aku buda
oraz ogolnie wtyczki do czujnikow do kompa
: 28 lutego 2009, 23:15
autor: kureckie30
wypnij czujnik cisnienia oleju, jak przestanie migac to jedz zeby ci ktos zmierzył ciśnienie oleju. na koputer nie masz co jechac bo nic to nieda wydasz tylko pieniadze na darmo
: 6 marca 2009, 21:12
autor: gufner
Posłuchałem Kureckiego i wyszlo sidło z wora

Wypiąłem czujnik i wszystko pogasło. Polecialem wiec do Wasq, zapłaciłem 18zł za nowy, zamontowałem i jak ręką odjął. Na przyszłość jak macie silniki 1.8 lub inne z kompem i zaczna wam sie świecic wszystkie mozliwe kontrolki łącznie z układem hamulcowym, to wymieńcie czujnik ciśnienia oleju

No i jazda z powrotem w droge w Lagunce

Dzieki za pomoc ogromnie.
: 20 maja 2009, 18:42
autor: gufner
Lagunka zyje. Jak to Lagunka, wozi mnie dzielnie z dnia na dzien. Dorzuciłem jej czujnik cofania i CB. Dupowozik na codzien, nie do grzebania i samoczynnego naprawiania

: 20 maja 2009, 22:31
autor: wsmpw
nie jechałeś jakoś ostatnio politechniki i na światłach nie stałeś koło mnie?

: 21 maja 2009, 08:15
autor: gufner
O stary, bo ja sie na boki rozglądam jak stoje na światłach hehe

Sorki za naklejki. Wróciłem do zycia więc wysle na dniach. No, koniec OT. Wstawie w weekend zdjęcia Lagunki jakieś.
: 26 lipca 2009, 20:41
autor: gufner
Z życia LAgunki. Eksplodowała mi nagrzewnica, czyli 5 litrów płyny poleciało do kabiny. Smród, błoto, kisiel, znów smród i błoto. Masakra. Bankowo tego nie dosusze nigdy. Zabrałem się za wymiane to oczywiscie po złożeniu wszystkiego nadal cieknie i kolejne 2 litry poleciały do kabiny. W tygodniu najpierw zasmarkam rurki łączące nagrzewnice i reszte układu tym silikonem wysokotemperaturowym, poskładam wsio, jeszcze bradziej zasmarkam i dopiero naleje płynu. Czyli kolejna załamka

: 26 lipca 2009, 22:18
autor: wsmpw
odłacz węże na lato

??