Strona 2 z 2
: 6 stycznia 2009, 19:57
autor: żuwik
Sweeper nie słuchaj tych pierdów o ciśnieniu.
WD i kostki na module przejechać, czujnik ze skrzyni wykręcic i przeczyścić. Nie odpowiedziałeś na pytanie - nie pytam czy pali a czy kręci. Czy rozruszkik kręci żwawo a auto nie chyta, czy może rozrusznik kręci mocno wolniej. A jak kręci żwawo - czy nie łapie wogóle, czy tak jakby czasem chciał zagadać.
: 6 stycznia 2009, 20:04
autor: Sweeper
rozrusznik kręci żwawo, ale po chwili kręcenia słabnie (aku pada)
na LPG nie łapie w ogóle na PB czasem chce załapać
: 6 stycznia 2009, 20:26
autor: Sweeper
ok czujnik jest w fatalnym stanie wizualnym - ktoś coś do niego dospawał, mocowany na dwóch różnych śrubach - ogólnie sajgon...
potrzebuję czujnik tak czy siak
: 7 stycznia 2009, 07:56
autor: jjmag
na lpegu nawet nie próbuj bo przy obecnych temperaturach nie ma mowy no chyba że masz parownik landi bez membran, a tak ogólnie sprawdź jedna rzecz zdejmij przewody wn jak oczywiście nie może zapalić wnieś do ciepłego a jak nie masz gdzie zawiń w kawałek papieru i posiedź na nich z dwadzieścia minut wtedy załóż i spróbuj w poprzedniej reni tez tak miałem wystarczyło szarpnąć i chodziła a po nocy lub dłuższym staniu na mrozie nikt jej nie mógł zmusić żeby odpaliła pomimo tego że przewody były miękkie.
: 7 stycznia 2009, 09:33
autor: tommies
Ja tez "kocham ten zwiazek LPG +Pb" Moj 1.4 mono pali za pierwszym razem od dotyku, mimo iz akumulator wyglada jakby byl starszy ode mnie
Mam ubaw jak moj 5-tal odpala nowsze auta

: 7 stycznia 2009, 13:21
autor: jjmag
ja wczoraj przy -28 przy gruncie ciągałem sąsiada, a tak sie chwalił że taki ładny taki nowy dodam że golf 4 1,6 benzyna 2002r
: 7 stycznia 2009, 14:27
autor: wsmpw
najgorsze jest zimą ciąganie ja zawsze mam ciary jak widze jak sie ciągną i gość strzela ze sprzęgła na 1 pamiętam okres zimowy w poprzednim zakładzie jak to panowie przyciągali auta z krzywymi zaworkami...

: 11 stycznia 2009, 00:56
autor: Piotrek
jjmag pisze:na lpegu nawet nie próbuj bo przy obecnych temperaturach nie ma mowy no chyba
tere fere
ja tam nie mam problemu z odpalanie na mrozie.
też miałem problemy z odpalaniem. ciężko było ale aku mam roczne więc dało rade.
wymieniłem świece i na LPG za 1 razem a na PB za 3
: 11 stycznia 2009, 02:39
autor: lodoo
jjmag pisze:na lpegu nawet nie próbuj bo przy obecnych temperaturach nie ma mowy no chyba że masz parownik landi bez membran, a tak ogólnie sprawdź jedna rzecz zdejmij przewody wn jak oczywiście nie może zapalić wnieś do ciepłego a jak nie masz gdzie zawiń w kawałek papieru i posiedź na nich z dwadzieścia minut wtedy załóż i spróbuj w poprzedniej reni tez tak miałem wystarczyło szarpnąć i chodziła a po nocy lub dłuższym staniu na mrozie nikt jej nie mógł zmusić żeby odpaliła pomimo tego że przewody były miękkie.
ja odpalalem moja 1,4 zawsze na lpg (bo na paliwie nie bardzo chciala chodzic) przez 2 zimy (oczywiscie pozostala czesc kazdego roku tez

) - reduktor z zwykly z gumowymi membranami - zapalala odrazu skubana, a reduktorowi nic nie jest - ostatnio rozbieralem go na czesci pierwsze przy przerobce na turbo... kolejne teoretyczne bzdury na temat lpg...
a biala nasza nowa tez nie chce odpalac na mrozach...
dodam, iz przed pierwsza proba odpalenia wciskam pedal gazu 20 razy

wstryzkuje jej w ten sposob paliwo w kolektor... wtedy ssanie do oporu i krece - 2-3 raz i odpala przy ostatnich -25... jak jest tak -5 to pali ormalnie na ssaniu, jak tak -10 do -15 to trzeba pare razy wcisnac gaz przed odpaleniem... sroboj tej metody

: 11 stycznia 2009, 09:59
autor: Sweeper
opracowałem nową metodę

kupiłem jakieś cudo za 14 pln co się do baku wlewa - osusza paliwa i czyści układ paliwowy/gaźnik
do tego asekuracyjnie przepalam autko co dwie godziny i jest git

: 11 stycznia 2009, 11:02
autor: cyp
co to za cudo bo mnie mecza te same problemy moze cos pomoze...
: 11 stycznia 2009, 12:19
autor: Sweeper
takie coś:
http://www.gunk.pl/produkty/p06.htm
koszt ok 14 pln, dostępne w Norauto
w opisie na stronie jest błąd - środek wlewa się na pusty bak (3-4 litry paliwa)