Strona 2 z 2
: 29 listopada 2008, 15:35
autor: wsmpw
ja bym jednak obstawiał czujnik położenia wału
: 29 listopada 2008, 16:24
autor: -=wasq=-
jesli czujnik polozenai walu ma okolo 240 omow to jest sprwany
pozycz od kogos caly modul i podlacz
: 29 listopada 2008, 18:19
autor: kuba
juz tak robiłem dałem cały komplet i niema iskry a mój dałem do innej piatki i hula
: 29 listopada 2008, 18:21
autor: wsmpw
sygnał jest wogóle na cewke,masa też jest?
: 29 listopada 2008, 18:25
autor: kuba
na cewke dochodzi napiecie i kabel sygnałowy do kompa jest ok
: 30 listopada 2008, 22:59
autor: lodoo
mapsensor oblookaj i wszystkie wtyczki z wiazki - moze cos gdizes przy okazji podmiany rozrusznika sie uszkodzilo albo nie jest podpiete...
no i czy jest masa na silniku??

pompa wlacz asie i zaraz wylacza?? - ja kchodzi caly czas to bak masy
sprawdzalem kiedys czujniki w gte i odlaczylem wszystko oprocz mapsensora i czujnika walu i auto odpalalo i chodzilo...
: 2 grudnia 2008, 22:07
autor: kuba
Wiec sprawa jasna po długiej walce okazało sie ze jest zepsuta stacyjka działa normalnie do czasy przekrecenia stacyjki w pozycje rozrusznik w tym momecie potem zanika zapłon auto nie pali efekt brak iskry tak na przyszłosc jak by sie komus zdarzyło pozdrawiam mozna zamknac
: 2 grudnia 2008, 22:10
autor: wsmpw
miałem podobnie podłaczyłem pod żółty po przekceniu zapłonu do kompa a w pozycji na rozruszniku tam nie było +12v
: 3 grudnia 2008, 15:12
autor: lodoo
no to nie widziales po zegarach ze nie ma zaplonu podczas krecenia??
do glowy mi nawet nie przyszlo zeby akurat tobie doradzac, zwlaszcza ze napisales ze jest prad na cewce
dobra problem rozwiazany na szczescie - wiec jak prosiles - zamykam