jak tak będziesz na nią uważał to będzie superRonin317 pisze:Generalnie:
- po odpaleniu 30 sek na biegu jalowym w celu dokladnego wypelnienia olejem lozysk turbiny
- zanim zacznie sie dawac po garach nalezy rozgrzac silnik a co za tym idzie turbo
- po zwykłej jezdzie nalezy turbo "wyhamowac" - 30 sek na biegu jałowym
- po jezdzie dynamicznej nalezy turbo wystudzic - 2 do 3 min na biegu jalowym (niektorzy podaja, ze do 5)
- i zmiana oleju czesciej niz w wolnossacym
acha - diesli z turbo tez sie to tyczy, a w wiekszosci przypadkow widac, jak uzytkownicy wszelkich dci tdci cdi itd. po dojechaniu na miejsce po prostu gasza silnik.

to sie tyczy każdego sam z turbo (chyba ze ma Turbo-timer i inne takie)
przeciętny użytkownik dowiaduje sie o tym jak ma bulic za regeneracje turbo (albo sie nie dowiaduje bo wcześniej opyla fure )