Strona 2 z 2
: 17 października 2008, 21:43
autor: konradmk
8v to tak jak bym wolał pójść do kina na słaby film bo bilety są tańsze
OK dyskusja się zrobiła mało merytoryczna. Da ktoś ten wykres?
: 17 października 2008, 22:49
autor: lodoo
ja wrzuce - ale z 1,7.... mysle ze te silniki sa do siebie na tyle podobne ze przebieg bedzie odzwierciedleniem tego z 2,0, tylko warosci nieco inne.....
henry seria GTE:
wasq GTE @ dolot K&N:

: 18 października 2008, 17:24
autor: konradmk
u wasq moment rośnie w moment a potem spaaaadaaaaaaa chyba ten dolot za krótki był. Ale GTE niestety nie ma porównania do 1.8 16v.
: 19 października 2008, 20:28
autor: -=wasq=-
konradmk pisze:u wasq moment rośnie w moment a potem spaaaadaaaaaaa chyba ten dolot za krótki był. Ale GTE niestety nie ma porównania do 1.8 16v.
bardzo mozliwe nie byl liczony

w rzeczywistosci bylo tak samo auto zapitalalo a w pewnym momenice nie bylo sensu gociagnac do 6000 tylko zmiana dalej
podsumowywyujac z autem henrego mialem okazje scignac sie na bemowie 2 razy i 2 razy moja renata byla szybsza o okolo 1 sekunde
ps. jakbys sie nie nasmiewal z dresow w bmkach to wielki bog bmwiarzy "M POWER" nie zeslalby na ciebie zesmty "baiernischen klatwen"

i bysmy poznali moc twojej piateczki

: 19 października 2008, 20:58
autor: konradmk
hehe

: 19 października 2008, 22:53
autor: supermonster
Tak od siebie odnośnie 8v i 16v:
Na codzień pomykam Nissanem Almerą GTi 2.0 16V a od swięta GTE. Almera daje dużo frajdy powyżej 4000 rpm co w warunkach miejskich jest ciężkie do wykorzystania a jeśli już to mało ekonomiczne. GTE to inna bajka - moment dostępny niżej ułatwia manewry w mieście i "zbieranie się spod świateł".
A GTi od GTE jest na papierze szybsze o ponad sekundę 0-100 km/h. Siedząc w środku - ma sie odwrotne wrażenie.
Osobiście bardziej pasuje mi charakterystyka GTE.
: 20 października 2008, 07:26
autor: Dłoogi
Ja tam zawsze będę kochał V8 ...ale jak się niema co się lubi to się lubi co się ma (8V)
