Strona 2 z 3

: 25 września 2008, 22:56
autor: death
unikorn, no jeśli masz silnik na aparacie zapłonowym to jest przy aparacie;)

: 26 września 2008, 13:27
autor: cyklista
kolego sprawdz sobie ustawienia zapłonu :-P

: 27 września 2008, 16:07
autor: unikorn
Jest to jakaś myśl. Jak to zrobić? :-?

: 27 września 2008, 19:25
autor: do_minik
należy poluzować aparat zapłonowy i nim pokręcić . w jedną stronę opóźniasz w drugą przyspieszasz ale z tego co wiem w twoim przypadku chodzi o zupełnie coś innego- ja stawiam na cewkę

: 27 września 2008, 20:28
autor: corey16
unikorn, w książce którą mi wysłałeś jest jak się ustawia

: 28 września 2008, 16:19
autor: cyklista
kolego jak tego nie robiłes :-) to podjadz do rzemieśnika

: 28 września 2008, 23:31
autor: unikorn
podobno nie ma głupich pytań... ale: do elektryka czy do mecha zwykłego?

: 29 września 2008, 06:31
autor: do_minik
najlepiej do gaźnikowca (u którego swego czasu byłeś -o ile dobrze pamiętam) .Oni powinni ci ustawić prawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu. No chyba że już masz lampę stroboskopową

: 29 września 2008, 11:23
autor: unikorn
do_minik pisze:najlepiej do gaźnikowca (u którego swego czasu byłeś -o ile dobrze pamiętam)
o nie, wiecej tam nie pojade. Za takie podejscie do klientów ja dziękuję. Poszukam innego.

: 29 września 2008, 14:33
autor: do_minik
to w raszynie jest inny -regulował gaźnik i zapłon w mojej byłej czerwonej renaci e i było wszystko OK a i obsługa w miarę miła ;)

: 29 września 2008, 15:03
autor: unikorn
Namiary poproszę :D

: 29 września 2008, 16:00
autor: do_minik
jak znajdę to wrzucę Ci na gadulca (pod warunkiem że będziesz odpowiadał hehe- a nie tak jak dzisiaj)

: 29 września 2008, 16:45
autor: unikorn
Super! Jak by co to możesz też na PW (ja chyba odinstaluje gadulca w pracy bo cos mam z łączem i wiadomości niektórych nie dostaje...)

: 29 września 2008, 17:42
autor: death
unikorn, przecie jest webgg :P W szkole na tym siedzę ;]

: 29 września 2008, 18:07
autor: unikorn
hehehe OT pełną gębą :D