Strona 2 z 2

: 25 września 2008, 12:00
autor: krulyk
na tym jednym sprawdź luz zaworowy to może być przyczyną niższej kompresji u mnie zdaje się było po 11 a na jednym 9 i były straszne jaja

: 25 września 2008, 19:40
autor: -=wasq=-
oki to zrob tak

resecik kompa

a jak nie pomoze moze zaryzokwac czujnik na kalkulator wtrysku ?? on na podstawie temperatury plynu daje dane do kompa a on obrabia dalej co i jak

: 25 września 2008, 23:20
autor: żuczek
oki drodzy koledzy sprawa się chyba rypła nie wiem jeszcze dokładnie bo już sie ciemno robiło więc zawiele nie widziałem jakie efekty były ale znalazłem chyba przyczynę na kolektorze ssącym z tyłu znalazłem nie podłączoną końcówke jakiegoś podciśnienia i brała lewe powietrze po zaślepieniu owego otworu wyrównała sie praca silnika na benzynie :-/ aż głupio bo to powinienem sprawdzić odrazu a tu taki błąd w sumie co zemnie za mechanik :mrgreen:

: 26 września 2008, 05:16
autor: krulyk
hihi miałem rację

: 26 września 2008, 07:33
autor: unikorn
No i piknie :D

: 26 września 2008, 23:34
autor: żuczek
no tak idealanie nie jest czarnego dymka i tak puszcza może źle są podłączone podciśnieniowe wężyki ma ktoś schemat jak to powinno być popodłączane :-/ a i żeby było śmieszniej silnik dostaje samozapłonu po zaślepieniu tego przewodu :-/