Strona 2 z 2
: 26 stycznia 2009, 21:03
autor: -=wasq=-
to pierwsze to czujnik na rurce idacej z intercoolera do turbo to jest zabezpieczenie przed przeladowaniem doladowania jakos tako to bylo
a ten drugi cholera wyglada znajomo pokaz jakas inan fotke skad idzie czy jakos tak
: 26 stycznia 2009, 21:39
autor: Konrad K_2
agdzie ten czujnik podlaczyc?
: 26 stycznia 2009, 21:55
autor: -=wasq=-
do wtyczki
powinny bcy dwa kabelki luuzem
z drugiej strony bardzo czesto ten czujnik sie wywala/olewa

: 26 stycznia 2009, 22:32
autor: Konrad K_2
do wtyczki do dla mnie slaba podpowiedz bo wtyczek niema i robie je , ale jak olewa to jestem zadowolony

: 26 stycznia 2009, 22:43
autor: -=wasq=-
jak zakladasz reczne sterowanie doladowanie to sie ten czujnik odpina
: 26 stycznia 2009, 23:03
autor: Arti
łatwo znaleźć we wiązce te dwa kable od czujnika ciśnienia doładowania
są to dwie luźne wsuwki
jak je zewrzesz podczas pracy silnika, motor zgasnąć powinien
co do wtyczki to może to być i jest na 99% wtyczka do elektrozaworu
w gtt montowane na ścianie grodziowej na środku
nie wiem czy nie ma to związku z odmą
zawór taki mam sprawny jak coś

: 26 stycznia 2009, 23:21
autor: -=wasq=-
Arti pisze:łatwo znaleźć we wiązce te dwa kable od czujnika ciśnienia doładowania
są to dwie luźne wsuwki
jak je zewrzesz podczas pracy silnika, motor zgasnąć powinien
co do wtyczki to może to być i jest na 99% wtyczka do elektrozaworu
w gtt montowane na ścianie grodziowej na środku
nie wiem czy nie ma to związku z odmą
zawór taki mam sprawny jak coś

tak tak to jest to

! to wlasnie stad ta wtyczke kojarze
gufi mial blow-off i ten elektorzawor byl wywalony stad ta wolna wtyczka
