Strona 2 z 13

: 29 października 2008, 22:34
autor: Konrad K_2
fajnie gdyby sie dało - trzeba bedzie zaizolowac gorącą czesć , ale mam wiekszy problem

nie mam gdzie wypuścić wydech:-(

: 30 października 2008, 20:18
autor: -=wasq=-
o wmorede ale upakowane :D

a gdzie teraz wtchodzi wylot wydechu ??

: 31 października 2008, 00:09
autor: Konrad K_2
narazie konczy sie na turbinie - nawet na pierwsze kolanko downpipe niema miejsca
Obrazek
Obrazek

wypuszczenie wydechu blotnikiem wydaje sie abstrakcyjne ale narazie innej opcji nie widze

: 31 października 2008, 09:33
autor: -=wasq=-
hmmm wypuszczenie blotnikiem czemu nie

a myslales o tlumiku z przodu pod zderzkaiem ?? tak tez sie robilo

: 31 października 2008, 19:13
autor: Konrad K_2
fajny pomysłale wydech by trzeba przeprowadzic nad silnikiem i dopiero w dol miedzy silnikiem i atrapa a pozniej z powrotem pod silnik i do tylu

a tymczasem "prototyp" deski pod zegary z piatki - same wskazowki nic wiecej , powinno byc fajnie.
Obrazek
2 chlodnice wody intercooler i chlodnica oleju - jeszcze tylko intercooler nie podlaczony
2 pompy wody w tym jedna 2 obwodowa - obie elektryczne
zestawienie czesci - pompki - bmw i renault , chłodnice- fiat i audi, zbiorniczek - volvo, weze - ursus :-)

Obrazek


to jeszcze pytania czy w kolektorze dolotowym trzeba zaslepic wszystkie otworki ?
czy jesli ich nie uzuwam moga zostac otwarte , zaslepic pewnie te od serwa ale to te wyzej czy nizej?

: 31 października 2008, 19:26
autor: Arti
zaślep, bo będzie kapa

: 31 października 2008, 20:44
autor: Konrad K_2
Arti pisze:zaślep, bo będzie kapa
ale gorne czy dolnesa od wspomagania?

: 1 listopada 2008, 16:34
autor: Arti
jak są wolne to zaślep wszystko co do kolektora ssącego dochodzi
a tak btw czemu masz tyle wolnych?
zrób foty z bliska co wolne jest

: 1 listopada 2008, 20:57
autor: Konrad K_2
Obrazek

juz o to pytałem ale nie dostalem 100% odpowiedzi wiec poprosze o podpisanie do czego kazdy numerek

: 1 listopada 2008, 23:34
autor: Arti
jeden dwa masz zaślepione
trzy cztery tam se woda płynie w gtt

: 2 listopada 2008, 16:10
autor: Maolat
w razie co
1- wchodzi odpowietrzanie odmy
2- servo
3/4 jak pisze arti woda

: 2 listopada 2008, 17:14
autor: Konrad K_2
czyli luz bo bałem sie bo te czpienie od wody mam przezarte ale narazie woda tam doprowazdzona nie bedzie ,a serva tez nie mam

: 2 listopada 2008, 18:36
autor: -=wasq=-
heh powiem po raz kolejny wow jak to popakowane

a teraz napsuje ci w planach :D

wiem wiem ma byc sleeper nie pozrony ale

nie myslales moze o takim wynalazku jak jest sryjne w clio II v6

czly chlodnica wody w tym wypadku obydiwe mozesz dac z tyly a w blotniku deliaktny gustowny pasujacy w klimat miniacza wlot powietrza a za nim wentylator zasysajacy powietrze chldozacy chlodnice

to co masz teraz to mega rzezba (nie w sensie obrazlowym) tylko platanina przewodow o dpyty dwie chlodice pompki elektryczne upchane w malej powierzchni w silniku ktory w serii uwielbia sie przegrzewac i nie lubi byc przegrzany

boje sie ze moze nie wyrobic z chlodzeniem

co do wydechu hmm nie bedzie to wygladac suepr ale :D

wyprowadzic rure tak jak psizesz w bloniku ale na wysokosci turbo moze ciut poniezej a nastepnie na blotniku od zewantrz dac takie ruchome skrzela/blaszki/klapki ktore jak nic nie leci sa zamkniete a jak odaplasz auto to one sie otwieraja pozatym niue pameitam jak to bylo w przepisach z ktorej strony mzoe rura wychodzic na bok

: 2 listopada 2008, 20:46
autor: Konrad K_2
klasyk 100% z zewnątrz a jesli chlodnice nie beda dawac rade jest jeszce miejsce na jedna miedzy tylnym zawieszeniem :-)

: 2 listopada 2008, 21:33
autor: -=wasq=-
cholera to ciezko bedzie

szkoda ze nie widac dokaldnie ile miejsca jest

jakbys mieszkal w lodzi to bym podjechal ocenic :P :P 8-) 8-)

a tak narazie laguna idzie do lakiernika na naprawe a do kielc nie wybieram sie w najblizszym czasie