Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Konrad Mini 1.8 16V RWD
Moderator: Moderatorzy
fajny pomysłale wydech by trzeba przeprowadzic nad silnikiem i dopiero w dol miedzy silnikiem i atrapa a pozniej z powrotem pod silnik i do tylu
a tymczasem "prototyp" deski pod zegary z piatki - same wskazowki nic wiecej , powinno byc fajnie.
2 chlodnice wody intercooler i chlodnica oleju - jeszcze tylko intercooler nie podlaczony
2 pompy wody w tym jedna 2 obwodowa - obie elektryczne
zestawienie czesci - pompki - bmw i renault , chłodnice- fiat i audi, zbiorniczek - volvo, weze - ursus

to jeszcze pytania czy w kolektorze dolotowym trzeba zaslepic wszystkie otworki ?
czy jesli ich nie uzuwam moga zostac otwarte , zaslepic pewnie te od serwa ale to te wyzej czy nizej?
a tymczasem "prototyp" deski pod zegary z piatki - same wskazowki nic wiecej , powinno byc fajnie.

2 chlodnice wody intercooler i chlodnica oleju - jeszcze tylko intercooler nie podlaczony
2 pompy wody w tym jedna 2 obwodowa - obie elektryczne
zestawienie czesci - pompki - bmw i renault , chłodnice- fiat i audi, zbiorniczek - volvo, weze - ursus


to jeszcze pytania czy w kolektorze dolotowym trzeba zaslepic wszystkie otworki ?
czy jesli ich nie uzuwam moga zostac otwarte , zaslepic pewnie te od serwa ale to te wyzej czy nizej?
heh powiem po raz kolejny wow jak to popakowane
a teraz napsuje ci w planach
wiem wiem ma byc sleeper nie pozrony ale
nie myslales moze o takim wynalazku jak jest sryjne w clio II v6
czly chlodnica wody w tym wypadku obydiwe mozesz dac z tyly a w blotniku deliaktny gustowny pasujacy w klimat miniacza wlot powietrza a za nim wentylator zasysajacy powietrze chldozacy chlodnice
to co masz teraz to mega rzezba (nie w sensie obrazlowym) tylko platanina przewodow o dpyty dwie chlodice pompki elektryczne upchane w malej powierzchni w silniku ktory w serii uwielbia sie przegrzewac i nie lubi byc przegrzany
boje sie ze moze nie wyrobic z chlodzeniem
co do wydechu hmm nie bedzie to wygladac suepr ale
wyprowadzic rure tak jak psizesz w bloniku ale na wysokosci turbo moze ciut poniezej a nastepnie na blotniku od zewantrz dac takie ruchome skrzela/blaszki/klapki ktore jak nic nie leci sa zamkniete a jak odaplasz auto to one sie otwieraja pozatym niue pameitam jak to bylo w przepisach z ktorej strony mzoe rura wychodzic na bok
a teraz napsuje ci w planach

wiem wiem ma byc sleeper nie pozrony ale
nie myslales moze o takim wynalazku jak jest sryjne w clio II v6
czly chlodnica wody w tym wypadku obydiwe mozesz dac z tyly a w blotniku deliaktny gustowny pasujacy w klimat miniacza wlot powietrza a za nim wentylator zasysajacy powietrze chldozacy chlodnice
to co masz teraz to mega rzezba (nie w sensie obrazlowym) tylko platanina przewodow o dpyty dwie chlodice pompki elektryczne upchane w malej powierzchni w silniku ktory w serii uwielbia sie przegrzewac i nie lubi byc przegrzany
boje sie ze moze nie wyrobic z chlodzeniem
co do wydechu hmm nie bedzie to wygladac suepr ale

wyprowadzic rure tak jak psizesz w bloniku ale na wysokosci turbo moze ciut poniezej a nastepnie na blotniku od zewantrz dac takie ruchome skrzela/blaszki/klapki ktore jak nic nie leci sa zamkniete a jak odaplasz auto to one sie otwieraja pozatym niue pameitam jak to bylo w przepisach z ktorej strony mzoe rura wychodzic na bok