Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Konrad Mini 1.8 16V RWD

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

fajnie gdyby sie dało - trzeba bedzie zaizolowac gorącą czesć , ale mam wiekszy problem

nie mam gdzie wypuścić wydech:-(
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

o wmorede ale upakowane :D

a gdzie teraz wtchodzi wylot wydechu ??
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

narazie konczy sie na turbinie - nawet na pierwsze kolanko downpipe niema miejsca
Obrazek
Obrazek

wypuszczenie wydechu blotnikiem wydaje sie abstrakcyjne ale narazie innej opcji nie widze
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

hmmm wypuszczenie blotnikiem czemu nie

a myslales o tlumiku z przodu pod zderzkaiem ?? tak tez sie robilo
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

fajny pomysłale wydech by trzeba przeprowadzic nad silnikiem i dopiero w dol miedzy silnikiem i atrapa a pozniej z powrotem pod silnik i do tylu

a tymczasem "prototyp" deski pod zegary z piatki - same wskazowki nic wiecej , powinno byc fajnie.
Obrazek
2 chlodnice wody intercooler i chlodnica oleju - jeszcze tylko intercooler nie podlaczony
2 pompy wody w tym jedna 2 obwodowa - obie elektryczne
zestawienie czesci - pompki - bmw i renault , chłodnice- fiat i audi, zbiorniczek - volvo, weze - ursus :-)

Obrazek


to jeszcze pytania czy w kolektorze dolotowym trzeba zaslepic wszystkie otworki ?
czy jesli ich nie uzuwam moga zostac otwarte , zaslepic pewnie te od serwa ale to te wyzej czy nizej?
Arti

Post autor: Arti »

zaślep, bo będzie kapa
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

Arti pisze:zaślep, bo będzie kapa
ale gorne czy dolnesa od wspomagania?
Arti

Post autor: Arti »

jak są wolne to zaślep wszystko co do kolektora ssącego dochodzi
a tak btw czemu masz tyle wolnych?
zrób foty z bliska co wolne jest
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

Obrazek

juz o to pytałem ale nie dostalem 100% odpowiedzi wiec poprosze o podpisanie do czego kazdy numerek
Arti

Post autor: Arti »

jeden dwa masz zaślepione
trzy cztery tam se woda płynie w gtt
Maolat

Post autor: Maolat »

w razie co
1- wchodzi odpowietrzanie odmy
2- servo
3/4 jak pisze arti woda
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

czyli luz bo bałem sie bo te czpienie od wody mam przezarte ale narazie woda tam doprowazdzona nie bedzie ,a serva tez nie mam
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

heh powiem po raz kolejny wow jak to popakowane

a teraz napsuje ci w planach :D

wiem wiem ma byc sleeper nie pozrony ale

nie myslales moze o takim wynalazku jak jest sryjne w clio II v6

czly chlodnica wody w tym wypadku obydiwe mozesz dac z tyly a w blotniku deliaktny gustowny pasujacy w klimat miniacza wlot powietrza a za nim wentylator zasysajacy powietrze chldozacy chlodnice

to co masz teraz to mega rzezba (nie w sensie obrazlowym) tylko platanina przewodow o dpyty dwie chlodice pompki elektryczne upchane w malej powierzchni w silniku ktory w serii uwielbia sie przegrzewac i nie lubi byc przegrzany

boje sie ze moze nie wyrobic z chlodzeniem

co do wydechu hmm nie bedzie to wygladac suepr ale :D

wyprowadzic rure tak jak psizesz w bloniku ale na wysokosci turbo moze ciut poniezej a nastepnie na blotniku od zewantrz dac takie ruchome skrzela/blaszki/klapki ktore jak nic nie leci sa zamkniete a jak odaplasz auto to one sie otwieraja pozatym niue pameitam jak to bylo w przepisach z ktorej strony mzoe rura wychodzic na bok
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

klasyk 100% z zewnątrz a jesli chlodnice nie beda dawac rade jest jeszce miejsce na jedna miedzy tylnym zawieszeniem :-)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

cholera to ciezko bedzie

szkoda ze nie widac dokaldnie ile miejsca jest

jakbys mieszkal w lodzi to bym podjechal ocenic :P :P 8-) 8-)

a tak narazie laguna idzie do lakiernika na naprawe a do kielc nie wybieram sie w najblizszym czasie
ODPOWIEDZ