Strona 2 z 3
: 8 sierpnia 2008, 09:11
autor: lodoo
no i oczywiscie inna kompresje - ale kto by o tym myslal
a polaczenie wiazek to chyba tylko tyle co do zegarow z kilku czujnikow i tyle...
przeplywomieRZ jesli juz....
rÓżni jeśli juz...
jak juz piszesz polskie znaki to wszedzie: bawiĘ, przekładkĘ
no i ja kchcesz to opisac to nie tu a w temacie swoim......... to jest dzial techniczny

: 8 sierpnia 2008, 12:51
autor: -=wasq=-
Henry pisze:
Kabar zapomniałem dodać że rużni się głowicą, ale ogulnie konstrukcja jest przejęta z 1.7MPI i troche zmieniona aby pasowała do Turbo.
.
wedlug wszelkich katalogow reinz goetze glaser uszczelka glowicy dla wersji 1,7 GTE a 1,7 T z volvo jest taka sama
czyli zapewnoie roznica w odprezeniu silnika znjaduje sie jzu np w tlokach
ps. oftopicuja 1,7 T 1,4T slabo sie nadaja do KJSow

: 8 sierpnia 2008, 18:26
autor: kabar
Uszczelka jest taka sama, bo i blok taki sam.
Ale sama głowica jest inna, ma inne komory spalania.
: 13 sierpnia 2008, 07:21
autor: Kali___
Kabar pisze:Uszczelka jest taka sama, bo i blok taki sam.
Ale sama głowica jest inna, ma inne komory spalania.
Raczej taka sama, gdyż ponieważ komory spalania sa w tłoku!!
: 13 sierpnia 2008, 08:21
autor: Arti
Kali___ pisze:Kabar pisze:Uszczelka jest taka sama, bo i blok taki sam.
Ale sama głowica jest inna, ma inne komory spalania.
Raczej taka sama, gdyż ponieważ komory spalania sa w tłoku!!

: 13 sierpnia 2008, 10:32
autor: wsmpw
jak komora spalania w tłoku... raczej w cylindrze nad tłokiem

: 13 sierpnia 2008, 12:09
autor: PawelG
no to żeby Was pogodzić, to narysujcie sobie to na kartce i zauważcie, że komora spalania jest tworzona przez głowicę i tłoki jednocześnie

a jej kształt zależy zarówno od kształtu głowicy jak i kształtu tłoka
: 13 sierpnia 2008, 12:18
autor: wsmpw
no tak tak komora spalania to przestrzeń w cylindrze między głowicą a denkiem tłoka
: 13 sierpnia 2008, 14:07
autor: kureckie30
to musicie jeszcze chłopcy troche poczytac to dowiecie sie co to znaczy ze komora spalania jest w tłoku. głowica w silniku 1,7 jest zupełnie płaska nie ma w niej komory spalania, wyglada dokładnie tak jak z siolnika diesla. cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka tzw. system porsche
: 13 sierpnia 2008, 14:09
autor: wsmpw
mówimy o komorze spalania czy o tzw wstępnej komorze spalania ? czy wstępna występuje tylko w dieslach?
: 13 sierpnia 2008, 14:43
autor: kureckie30
ja odniosłem tylko kształt głowicy do głowicy diesla nic nie pisałem o komorach wirowych
: 13 sierpnia 2008, 22:00
autor: Kali___
: 14 sierpnia 2008, 00:54
autor: wsmpw
dobra ja już nic nie pisze ....

: 14 sierpnia 2008, 13:10
autor: PawelG
KureckiE30 pisze:cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka
nie. całą komorę spalania tworzy zagłębienie w denku tłoka i głowica. samo wgłębienie komorą nie jest. dopiero w połączeniu z głowicą daje zamkniętą przestrzeń, którą można nazwać komorą spalania. a kształt głowicy nie ma tu nic do rzeczy, może być nawet wypukła.
: 15 sierpnia 2008, 09:24
autor: kabar
Dawno nie grzebałem przy 1.7 i już nie kojarzę jak wygląda głowica od F3N'a.
Może rzeczywiście jest płaska.
W każdym razie znalazłem kiedyś informacje że Volvo poprawiło głowicę od F3N.