Strona 2 z 3
: 2 czerwca 2008, 22:18
autor: lodoo
wie - bo koledzy maja.....
pamietam z mediow przypadek ja kgosc odpalil +50KM w golfie 3 i mu silnik z kolami wyjechal z auta
poza tym 1,4 i kilkadziesiat koni to troche niedopasowany strzal..... tym bardizej ze to turbo...
: 2 czerwca 2008, 22:29
autor: hary
przyrosty mocy ok 40% niewymagaja powazniejszych zmian tymbardziej w silniku turbo ,ktory jest przystosowany do wiekszych obciazen .istnieje oczywiscie mozliwosc uszkodzenia przeg lub spalenia sprzegla ale to samo tyczy sie gt turbo, ktore maja ponad 200 km .np clio zastecu ma 400 mn ,255 km i jezdz i z tego co wiem nieulega czestym awaria. no i co wazniejsze niejest to auto do pracy tylko zabawka na koniec tygodni
: 2 czerwca 2008, 22:33
autor: lodoo
montuj i pokaz efekty - chetnie zobacze...
ciekawi mnie jak dolejesz paliwa przy strzale nitro....
: 2 czerwca 2008, 22:37
autor: hary
niezapominaj ze nieodpalasz nitro na 1 biegu a motor to 1.8
: 3 czerwca 2008, 09:00
autor: lodoo
pisales gtturbo... a gtturbo to 1,4...
czyli rozumiem ze auto na wtrysku jest... no to juz latwiej

pokazalbys auto, dal jakis jego opis (w odpowiednim dziale)...
przenosze temat do technicznego
: 3 czerwca 2008, 17:39
autor: kidzio
hary pisze:niezapominaj ze nieodpalasz nitro na 1 biegu a motor to 1.8
a dlaczego niby nie na pierwszym...
do wyścigów używa się nitro gównie na pierwszych 2 biegach
no ale to jest przecież najmocniejsze 1,8 koło 400KM jak kiedyś słyszałem...
taki strzał na dyszach 100KM to na pewno nie zawadzi
: 3 czerwca 2008, 20:12
autor: hary
kidzio, ODSYLAM CI DO DWOCH STRON
WWW.RENAULTCLIO.PL GDZIE MASZ OPISY RENOWEK Z NITRO I NA WWW,ZASTEC TUNING GDZIE MASZ RENO CLIO 18 TURBO I NA MARGINESIE MOCE RZEDU 400 KM PRZY ZASTOSOWANIU TURBO PLUS NITRO SA W ZASIEGU INNA SPRAWA JEST WYTRZYMALOSC SKRZYNI I PRZEG
: 3 czerwca 2008, 21:09
autor: kidzio
nie bardzo pojmuję - skoro wszystko wiesz na ten temat to po co zadajesz pytania skoro znasz na nie odpowiedzi.
co do clio z nitro to znam ok 4-5 clio które na gazie jeździły, wiem jakie dysze zakładali i jakie były tego efekty
jeździłem też jedynym R5GTT z nitro i było fajnie efekt końowy zatrzymam dla siebie.
jeżeli uzyskasz 400 KM z swojego 1.8 z serii F3 to pierwszy będę Ci gratulował i zafunduję wizytę na hamowni np. MAHA w Piasecznie
: 3 czerwca 2008, 21:17
autor: konradmk
Jeśli F7P albo F7R na seryjnych gratach wytrzyma 300KM dłużej niż czas potrzebny do zgniecenia tłoków i pogięcia korbowodów to japońskie vteki odejdą do lamusa...
: 3 czerwca 2008, 22:35
autor: hary
WITAM JAK DOBRZE ROZUMIEM FORUM JEST DO ROZMOWY ,TO ZE PYTAM NIEOZNACZA ZE NIEWIEM ,,ZAWSZE KTOS WIE LEPIEJ,, FAKTEM JEST ZE MOTORY 1,8 MOZNA ZROBIC NA 300KM I JAKIES 400 NM MOZE TROCHE WIECEJ MOWIMY O STANDARDZIE ,PO ZAKUCIU SPRAWA WYGLADA TROCH INACZEJ I MOZLIWOSCI ZWIEKSZENIA MOCY ,TAKRZE TO TYLKO SPRAWA ,,ILE TO KOSZTUJE,, WIDZIALEM GT TURBO 1.4 KTORE MA PONAD 300 KM DUZO TAKICH SAMOLOTOW MAJA WE FRANCJI I HISZPANI Z TEGO CO WIEM NIEKTORE MAJA INST NITRO JEST TO MOZE LEKKA PRZESADA ALE KAZDY LUBI SWOJE ZABAWKI
: 4 czerwca 2008, 06:48
autor: Kinga
chyba włączył Ci się caps lock

: 4 czerwca 2008, 20:56
autor: żuwik
A myślisz, że te fury mają standardowe np. sprzęgła? Czy może jakiś bezmózg twierdził, że 300KM to dużo dla seryjnego sprzęgła i je wymienił?
Skończ pieprzyć i daj tym swoim znawcom auto do zrobienia, w międzyczasie poczytaj słownik ortograficzny, naucz zasad interpunkcji i pokaż co z tego wyszło.
Tracisz czas na rozmowy z nami, lamusami.
(PS. Konrad przecież VTECi są cienkie, takie odchudzone anorektyczki

)
: 7 czerwca 2008, 15:52
autor: supermonster
żuwik pisze:VTECi są cienkie, takie odchudzone anorektyczki
jeśli pisałeś to poważnie to się zastanawiam dlaczego w UK te silniki mają pseudo "Bombproof"...
: 8 czerwca 2008, 21:53
autor: żuwik
Ja też.
Ale nigdy nie rozumiałem tej innej narodowości, więc mnie to nie dziwi

: 8 czerwca 2008, 21:55
autor: supermonster
Czyli generalnie uważasz że wysokoobrotowe V-tec'i nadają się na śmietnik a jesteś zwolennikiem wyższej pojemności i momentu bardzo nisko?