Strona 2 z 2

: 3 czerwca 2008, 19:04
autor: ALI G
To nie chodzi o przewężenie powstałe na giętarce podczas produkcji , lecz o strefę zaburzeń przepływu strumienia spalin w łukach.
Wielkość strefy zaburzeń i straty ciśnienia w łukach zależą od trzech cech konstrukcyjnych:

:arrow: kształtu przekroju poprzecznego
:arrow: promienia krzywizny
:arrow: kąta zmiany kierunku przepływu strumienia spalin

Mniejsze zaburzenia występują w łukach łagodnych - o dużych stosunkach promienia krzywizny (R) do średnicy przewodu (d) - większe w łukach ostrych - o małych wartościach ilorazu R/d
POZDRAWIAM,HEJ :!:

: 3 czerwca 2008, 21:14
autor: lodoo
rozumiem :-)
cos sie pomysli - moze sie jakoos uda zlagodzic.... troche miejsca tam jest w zapasie.... ale nie duzo.... moze puscic na 2 luki albo na kilka lagodnych....

: 6 czerwca 2008, 00:08
autor: -=wasq=-
ogolnie tak w turbo przelot z 1 koncowym przelotowym tlumikiem spokojna jazda "bez turbo" jest kulturka znosna zaczniesz deptac to zacznie drzec jape :P

w turbo nie zmiennie sprawdza sie zasada pelnego przelotu potwierdzane nie raz na hamowni (piszac turbo nie mam na mysli tylko GTT :D )

: 6 czerwca 2008, 09:49
autor: lodoo
ok, zrozumialem ;-) silencer idzie w odstawke :-D