Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wydech przelotowy 2,5" w silniku turbo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

ALI G

Post autor: ALI G »

To nie chodzi o przewężenie powstałe na giętarce podczas produkcji , lecz o strefę zaburzeń przepływu strumienia spalin w łukach.
Wielkość strefy zaburzeń i straty ciśnienia w łukach zależą od trzech cech konstrukcyjnych:

:arrow: kształtu przekroju poprzecznego
:arrow: promienia krzywizny
:arrow: kąta zmiany kierunku przepływu strumienia spalin

Mniejsze zaburzenia występują w łukach łagodnych - o dużych stosunkach promienia krzywizny (R) do średnicy przewodu (d) - większe w łukach ostrych - o małych wartościach ilorazu R/d
POZDRAWIAM,HEJ :!:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

rozumiem :-)
cos sie pomysli - moze sie jakoos uda zlagodzic.... troche miejsca tam jest w zapasie.... ale nie duzo.... moze puscic na 2 luki albo na kilka lagodnych....
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

ogolnie tak w turbo przelot z 1 koncowym przelotowym tlumikiem spokojna jazda "bez turbo" jest kulturka znosna zaczniesz deptac to zacznie drzec jape :P

w turbo nie zmiennie sprawdza sie zasada pelnego przelotu potwierdzane nie raz na hamowni (piszac turbo nie mam na mysli tylko GTT :D )
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ok, zrozumialem ;-) silencer idzie w odstawke :-D
ODPOWIEDZ