Strona 2 z 2

: 1 kwietnia 2008, 22:58
autor: -=wasq=-
aby mozna bylo zarejstrowac angola w polsce diler marki musi dac oswiadczenie czy auto posiada mozliwosc montazu kierownicy po naszej stronie w przypadku clio jest to mozliwe

Obrazek

: 1 kwietnia 2008, 23:30
autor: GTT
Dzieki za info ale narazie bede tym smigal po angli jak narazie. Po powrocie bedzie te autko przerobione do sportu. Wasq masz racje to clio sport a nie cup ale cup brzmi lepiej dlatego taknapisalem poprawiam juz. A co do przekladki to nie wiem wyslalem koleszke zeby sie dowiedzial wszystko graty tanie bo ok 1500-2000 zł komplet zeby sobie przelozyc to i tak duzo taniej wychodzi niz bym mial wylozyc za te clio w polsce

: 2 kwietnia 2008, 09:05
autor: lodoo
arex2006 pisze:szwagier sprowadza samochody i się orientuje w przepisach dość dobrze. Bodajże od 1 grudnia 2007 auto które miało ingerencję w fabryczny układ kierowniczy nie posiada prawa rejestracji w PL. Nie wiem dokładnie jak się interpretuję " ingerencję w fabryczny układ kierowniczy". Wymiana drążków org. na zamienniki to też niejako ingerencja w fabryczny układ kierowniczy :P
chodzi nie o wymiane czesci a o zmiany konstrukcyjne....

np jak trzeba wyciac dziure na kolumne kierownicza albo wspawac jej mocowania po drugiej stronie... albo przerobic magiel (np inna przekladnia) wsadzic magil z innego auta itp...

oczywiscie nie zawsze da sie rozpoznac udowodnic taka zmiane, ale w przypadku aut z UK jest to oczywiste ze taka zmiana musiala byc i wtedy papa rejestracja.....

o tych zaswiadczeniach to nie wiem nic, wierze wasq'owi :-)

: 2 kwietnia 2008, 11:12
autor: GTT
W angli auta tez jezdza ktore maja kierownice po lewej stronie bez problemu je tam mozesz zarejestrowac tylko maja drozsze ubezpieczenie za wzgledu na bezpieczenstwo.

: 2 kwietnia 2008, 12:09
autor: arex2006
Lodoo dzięki za info :)

: 2 kwietnia 2008, 12:25
autor: clio-energy
aby zarejestrować auto przywiezione z wysp, trzeba po pierwsze wystąpic do impertera danej marki (na moim podwórku jest to Kulczyk tradex), o pismo orzekające o tym ze dany model samochodu jest przystosowany do takiej przeróbki, chodzi m. in. o te wspomniane wczesniej mocowania, druga rzecz, przeróbka musi być dokonana w ASO, i trzeba przedstawic faktury na wszystkie częsci (muszą być nowe), po tych zabiegach auto bez problemu pzechodzi przegląd

: 2 kwietnia 2008, 22:18
autor: -=wasq=-
clio-energy pisze:przeróbka musi być dokonana w ASO, i trzeba przedstawic faktury na wszystkie częsci (muszą być nowe), po tych zabiegach auto bez problemu pzechodzi przegląd

hehhehe typowy polski burdel co miasto to co innego w tych urzedach pieprza ehhh szkoda gadac

w innych krajach mozna smigac angolem tylko u nas problemy robia :(

: 3 kwietnia 2008, 06:14
autor: Maolat
a po co wracac do pl :D .... zle tu w UK :P A jak juz wracasz do tego zamieszanego kraju to stac scie na "Ułropejskie auto" Clio fajne :) ale wolal bym v6 :P

: 14 maja 2008, 23:20
autor: GTT
Mój nowy nabytek dwie kolejne felgi oz racing z oponami yokochama a529. Cena za 2
70 funtów

Obrazek

Obrazek

I komplet 5 naklejek clio uk cup. Cena za koplet 15 funtow

Obrazek

A w domu w polsce czekają na zamontowanie klubowe ramki rejestracyjne RENAULT 5 KLUB POLSKA

: 14 maja 2008, 23:42
autor: żuwik
A naprawdę wierzysz w to, że w Japonii też mają h i ch? ;)

Ładne kółka :!:

: 16 maja 2008, 01:23
autor: GTT
No fajniutkie takie same mam na wyposarzeniu w orginale razem ich mam juz 7 szczesliwa moze to liczba

: 23 maja 2008, 14:05
autor: GTT
OK mały re fresh nowe fotki auta jak sobie je testowałem

Obrazek

Obrazek

Obrazek