Strona 2 z 3

: 30 marca 2008, 20:55
autor: Arti
to Kidzio z forum ;-)

: 29 lipca 2009, 22:12
autor: Elektrycznyswia
popieram - ARTI - ... miedz miałem 4 dni jeżdziłem ... nie ma co firmowa . Wal do - Kidzio - K-tec 300 ileś zł KOMPLET bo rozkręcałeś już . wzystkie uszczelki ....

: 30 lipca 2009, 17:01
autor: lodoo
PATRZ NA DATY JAK ODPISUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!

: 4 sierpnia 2009, 22:37
autor: Elektrycznyswia
Spoko ... Postaram się . . . :shock:

: 12 października 2009, 12:39
autor: Konrad K_2
a wogóle jak juz kotlet wygrzebany to jak to jest z tymi metalowymi usczelkami bo chyba samo wycinanie np cnc w metalu nie wystarczy

: 12 października 2009, 15:16
autor: lodoo
zależy...
jak z 1 grubszej blachy to musi być wytłaczana jeszcze, ale bardzo fajnie sprawdzają się uszczelki z kilku cienkich warstw blachy nierdzewnej i wtedy nie trzeba żadnych przetłoczeń
tyle wiem z czytania w necie ;-)

: 12 października 2009, 18:59
autor: Konrad K_2
no to koszt kilku takich płatków napewno bedzie niższy niz 120 pln

: 13 października 2009, 10:23
autor: lodoo
a hardcore'owcy składają bez uszczelki :-D blok i głowica idealnie splanowane i heja :-D
ostatnio czytałem też o zestawie piramidek uszczelniających...
wrzucasz zwykłą uszczelkę, ale wyrzucasz z niej okucia... blok frezujesz wkoło cylindrów i wsadzasz takie zaostrzone pierścienie z twardego stopu metalu, dokręcasz głowicę - pierścienie wrzynają się w aluminium i nie ma siły, żeby to puściło... a uszczelka robi tylko za uszczelnienie kanałów wodnych i olejowych...
albo tańsza opcja - oringowanie bloku... ;-)

: 13 października 2009, 18:48
autor: vino1986
dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicy :?: wtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie ;-)

: 13 października 2009, 22:51
autor: Konrad K_2
trzeba ale to przy wycinaniu stalowej nawet łatwiej

: 15 października 2009, 09:09
autor: lodoo
vino1986 pisze:dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicy :?: wtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie ;-)
trzeba... na ten albo inny sposób, albo nie trzeba... zależy od silnika i doładowania... tylko jaki to ma związek z tematem?? przecież to silnik fabrycznie z turbiną (GTT)

: 6 listopada 2009, 18:18
autor: kidzio
co do uszczelek to ostatnio takie mam w technologi MLS- 4 warstwowe



Obrazek Obrazek

: 6 listopada 2009, 20:49
autor: Arti
a jak cenowo?

: 6 listopada 2009, 21:57
autor: kidzio
480-500 zł.

: 28 listopada 2009, 22:17
autor: pablo
witam moim zdaniem niema co oszczedzać :-|