Strona 2 z 3
: 30 marca 2008, 20:55
autor: Arti
to Kidzio z forum

: 29 lipca 2009, 22:12
autor: Elektrycznyswia
popieram - ARTI - ... miedz miałem 4 dni jeżdziłem ... nie ma co firmowa . Wal do - Kidzio - K-tec 300 ileś zł KOMPLET bo rozkręcałeś już . wzystkie uszczelki ....
: 30 lipca 2009, 17:01
autor: lodoo
PATRZ NA DATY JAK ODPISUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!
: 4 sierpnia 2009, 22:37
autor: Elektrycznyswia
Spoko ... Postaram się . . .

: 12 października 2009, 12:39
autor: Konrad K_2
a wogóle jak juz kotlet wygrzebany to jak to jest z tymi metalowymi usczelkami bo chyba samo wycinanie np cnc w metalu nie wystarczy
: 12 października 2009, 15:16
autor: lodoo
zależy...
jak z 1 grubszej blachy to musi być wytłaczana jeszcze, ale bardzo fajnie sprawdzają się uszczelki z kilku cienkich warstw blachy nierdzewnej i wtedy nie trzeba żadnych przetłoczeń
tyle wiem z czytania w necie

: 12 października 2009, 18:59
autor: Konrad K_2
no to koszt kilku takich płatków napewno bedzie niższy niz 120 pln
: 13 października 2009, 10:23
autor: lodoo
a hardcore'owcy składają bez uszczelki

blok i głowica idealnie splanowane i heja

ostatnio czytałem też o zestawie piramidek uszczelniających...
wrzucasz zwykłą uszczelkę, ale wyrzucasz z niej okucia... blok frezujesz wkoło cylindrów i wsadzasz takie zaostrzone pierścienie z twardego stopu metalu, dokręcasz głowicę - pierścienie wrzynają się w aluminium i nie ma siły, żeby to puściło... a uszczelka robi tylko za uszczelnienie kanałów wodnych i olejowych...
albo tańsza opcja - oringowanie bloku...

: 13 października 2009, 18:48
autor: vino1986
dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicy

wtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie

: 13 października 2009, 22:51
autor: Konrad K_2
trzeba ale to przy wycinaniu stalowej nawet łatwiej
: 15 października 2009, 09:09
autor: lodoo
vino1986 pisze:dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicy

wtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie

trzeba... na ten albo inny sposób, albo nie trzeba... zależy od silnika i doładowania... tylko jaki to ma związek z tematem?? przecież to silnik fabrycznie z turbiną (GTT)
: 6 listopada 2009, 18:18
autor: kidzio
co do uszczelek to ostatnio takie mam w technologi MLS- 4 warstwowe

: 6 listopada 2009, 20:49
autor: Arti
a jak cenowo?
: 6 listopada 2009, 21:57
autor: kidzio
480-500 zł.
: 28 listopada 2009, 22:17
autor: pablo
witam moim zdaniem niema co oszczedzać
