: 24 marca 2008, 23:11
Ta, nie trzeba też wiele pracy żeby zalało. Rzeźba. Pytanie 2 - jak chcesz tym wysterować zapłon? Ja widzę problemy.
Rozwiązanie przedstawione przez gościa po dopracowaniu dałoby ładny wynik. Przede wszystkim trzeba by gaźniki zestroić i kolektor zrobić trochę sensowniejszy (4 kolanka z nierdzewki z dospawanymi stopami dałyby radę). Myślę, że wynik byłby bliżej 200. Do tego większe turbo (dla seryjnego mała przepustnica jest wystarczająca).
PS. Po co Ci przy 3000 jałowy z drugiego przelotu? zaślepić.
PS2. Przy zamkniętej przepustnicy gaźnik paliwa nie poda - na tym polega jego zasada działania.
Rozwiązanie przedstawione przez gościa po dopracowaniu dałoby ładny wynik. Przede wszystkim trzeba by gaźniki zestroić i kolektor zrobić trochę sensowniejszy (4 kolanka z nierdzewki z dospawanymi stopami dałyby radę). Myślę, że wynik byłby bliżej 200. Do tego większe turbo (dla seryjnego mała przepustnica jest wystarczająca).
PS. Po co Ci przy 3000 jałowy z drugiego przelotu? zaślepić.
PS2. Przy zamkniętej przepustnicy gaźnik paliwa nie poda - na tym polega jego zasada działania.