Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

2 gaźniki w gtt ? dlaczego nie..

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

Ta, nie trzeba też wiele pracy żeby zalało. Rzeźba. Pytanie 2 - jak chcesz tym wysterować zapłon? Ja widzę problemy.

Rozwiązanie przedstawione przez gościa po dopracowaniu dałoby ładny wynik. Przede wszystkim trzeba by gaźniki zestroić i kolektor zrobić trochę sensowniejszy (4 kolanka z nierdzewki z dospawanymi stopami dałyby radę). Myślę, że wynik byłby bliżej 200. Do tego większe turbo (dla seryjnego mała przepustnica jest wystarczająca).

PS. Po co Ci przy 3000 jałowy z drugiego przelotu? zaślepić.
PS2. Przy zamkniętej przepustnicy gaźnik paliwa nie poda - na tym polega jego zasada działania.
ODPOWIEDZ