Strona 2 z 4
: 20 lutego 2008, 19:18
autor: lodoo
he??

nie kumam
: 21 lutego 2008, 12:47
autor: Jerry_str
w końcu przybył "Kaszpirowski"pomacał poklepał i skurczybyk znalazł dwa czujniki temperatury powietrza w kolektorze- umarły i dlatego nie wszystko działa, cały interes chodzi w trybie awaryjnym i stąd te obroty nie spadające -koszt naprawy to cena zakupu tych czujników potem zamontować reset kompa żeby się nauczył i jazda.
A propo fachowca -maniak francuskich aut zanim obejrzał "Bateryjke R5" opisał cały silnik ze szczegółami a potem w 5 min. rozebrał cały osprzęt i drugie pięć min poskładał oczywiście na dworze przy świetle latarki o 22.00 masakra co to za Gość no i odradził FRANPOL bo trzepią porfel . W sobote ma przyjechać i zrobić całe te zabiegi z wyminą czujników i dokładnym przeglądem układu wtryskowego-jestem dobrej myśli bo to spec z polecenia i jak się okazuje wielu moich znajomych , którzy jeżdżą Renówkami go zna -pozdrawiam Klubowiczów

: 21 lutego 2008, 12:51
autor: lodoo
podaj namiary na niego

: 21 lutego 2008, 12:53
autor: Jerry_str
Na imie ma Krzysiek jest z mojej okolicy czyli opłotki Wrocka no i najpierw się spytam czy moge podawać jego numer-sory taki obyczaj- myśle , ze nie będzie problemu-pozdrox
: 21 lutego 2008, 13:27
autor: lodoo
no jasne

jakby co daj na priv do mojej wiadomosci tylko

Jeżdzi i są obroty
: 5 marca 2008, 22:55
autor: Jerry_str
Witajcie- JEEŻŻŻDZI

!!!!!! jak diabli i są wolne obroty i mało pali

i ten magic od "Renówek"+książka serwisowa +moje pomysły na prędce dały rade-rozkopaliśmy cały gażnik ,wszystkie czujniki ,uruchomiliśmy silnik krokowy ,dołożyliśmy uszczelke pod gażnik zjedną dziurą centralnie pod przepustnicą i działa-jutro premiera mojej "Bateryjki R5 " jade w rejs na Wrocek.Jeszcze raz dziękuje Wszystkim zaangażowanym w moją sprawe.Pozdrawiam Jerry_str

: 6 marca 2008, 15:12
autor: wsmpw
jaki silnik krokowy w gaźniku????nie czaje hmm coś nie tak...
: 6 marca 2008, 19:25
autor: Jerry_str
W silniku 1.4i jest zmodyfikowany gażnik(przez coś idzie paliwo do kolektora ssącego i na cylindry)-zmodyfikowany bo dołożony jest wtrysk i widać miejsce gdzie montowano w starszej wersji mechaniczne ssanie ,a obok tego "gażnika"jest tzw silnik krokowy sterujący obrotami lub jak Kto woli automat do ssania-pozdrawiam
Ps.Mam nadzieje ,że dość jasno wytłumaczyłem

: 6 marca 2008, 19:31
autor: żuwik
Powiedz mi jedno - jak wyglądała diagnostyka tych czujników temperatury? Mierzył oporność albo coś?
: 6 marca 2008, 19:49
autor: wsmpw
tak mierzy sie to mam w książce od r 19 sprawdzenie jaką powinny mieć oporność w danej temperaturze
: 7 marca 2008, 19:19
autor: Jerry_str
Hej Ludziska -Autko jeżdzi pięknie tylko mam nowy problem mianowicie ukręciła się lewa półoś
tzn pękła w połowie -przechodze do innego działu , ale odpowiem na każde pytanie na które bede znał odpowiedż.
Ps. apropo czujników ten kolo z którym robiłem wcześniejsze mankamenty miał jakąś książke z danymi -mierzył miernikiem i porównywał z tymi danymi - pozdrawiam -

Jerry
: 18 maja 2008, 07:33
autor: Yoshi
Odświerzam temat. Po rozmowie z Jerry_str, zacząłem grzebać w swojej piąteczce bo objawy miałem te same. Czujniki wszystkie były ok.
Jerry_str powiedział, żeby dać podkładkę miedzy wtrysk a kolektor zeby zaślepić EGR.
Rozebrałem wszystko, majac tyle zrobione poszedłem za ciosem i rozebrałem dalej. Wybebeszyłem kolektory na wierzch. Rozkręciłem i się okazało, że powodem była wypalona uszczelka miedzy koletorem wylotowym a dolotowym. Dałem wszędzie nowe uszczelki, złożyłem i silniczek działa idealnie bez zaślepiania tego otworu !
: 20 maja 2008, 08:15
autor: lodoo
wsmpa - tam za pojemnoscia jest literka "i" - co oznacza "injection" - czyli wtrysk....
a na monowtrysk niektorzy mowia gaznik bo nei potrafia za bardzo odroznic
ciesze sie ze obydwa furaki chodza jak trzeba

: 20 maja 2008, 19:52
autor: kuba
Standardowa uszczelka pod kolektorami też tak mialem i ania oo fogiego też
: 21 maja 2008, 14:20
autor: Jerry_str
Witajcie -dawno mnie na forum nie było, szaleje na budowie mojego domku-ale do tematu ,ciesze się ,że YOSHI doszedł ładu ze swoją "5" ja sprawdzałem uszczelki i były BDB A pomogło dołożenie uszczelki pod wtryskiem i zaślepienie otworu od ekologii.Ja teraz będe robił zawieche i układ kierowniczy w swojej "5" troszke się wystukał ,jak to przerobie to służe poradami-oczywiście jak to zrobić w spartańskich warunkach garażowych-pozdrawiam WSZYSTKICH MANIAKÓW "5"
