: 19 lutego 2008, 11:40
dwa górne to chyba clio 1 ubozsze wersje, ewentualnie jakieś piątki, ale nie wiem na bank.
dolne zegary to renault 19 benzyna, przypuszczam że od 1,7, bo takie same miałem jakiś czas temu. z diesla by były wyskalowane do 5 tysięcy maks.
ALE masz w nich zwalony obrotomierz, ktoś się chyba bawił wskazówką. wydaje mi się ( z obserwacji ) że wskazówka powinna być na zero ustawiona, a nie 2 tysiące obrotów pod nim
w zalezności od wersji auta, nie ma się co przejmować złym ułożeniem kontrolek, mi np wszystko działało w budzie z GTT jak założyłem zegary z r 19, znaczy się cała lewa strona jest git, z prawej awaryjne działają, reszta niet, bo nie ma gdzie podpiąc.
ale Ty chyba teraz mocniejszy silniczek zakładasz?? to jak będiesz zmieniała elektrykę pod deską, to i zegary z 19 powinny pasować
dolne zegary to renault 19 benzyna, przypuszczam że od 1,7, bo takie same miałem jakiś czas temu. z diesla by były wyskalowane do 5 tysięcy maks.
ALE masz w nich zwalony obrotomierz, ktoś się chyba bawił wskazówką. wydaje mi się ( z obserwacji ) że wskazówka powinna być na zero ustawiona, a nie 2 tysiące obrotów pod nim

w zalezności od wersji auta, nie ma się co przejmować złym ułożeniem kontrolek, mi np wszystko działało w budzie z GTT jak założyłem zegary z r 19, znaczy się cała lewa strona jest git, z prawej awaryjne działają, reszta niet, bo nie ma gdzie podpiąc.
ale Ty chyba teraz mocniejszy silniczek zakładasz?? to jak będiesz zmieniała elektrykę pod deską, to i zegary z 19 powinny pasować
