Strona 2 z 2
: 15 lutego 2008, 15:48
autor: Karol
to będzie stukać...

stuk... stuk... stuk...

: 19 lutego 2008, 09:04
autor: bont
dzięki krulyk za info koniecznie sprawdze jak to wygląda z tą skrzynią fajnie,a jeśli skrzynia nie spasi to da sie same półoski z 1.4 przełozyć?
: 19 lutego 2008, 09:25
autor: krulyk
Jeżeli będziesz miał skrzynię typową do 1,4 chyba jb5 ale nie jestem pewien to powinna pasować tylko prawa ośka a lewa jest krótsza bo skrzynia większa ale od biedy możesz zostawić skrzynię z ośkami od 1.4 działa tylko nie wiadomo jak długo obliczona jest do mniejszej mocy
: 19 lutego 2008, 12:54
autor: lodoo
krulyk - wydaje mi sie ze odwrotnie...
lewa pasi spoko, prawa (pasazera) jest krotsza w JB5 i dluzsza w JB3
i to by sie zgadzalo bo na zakrecie ostrym i po dodaniu gazu mi prawa wyskoczyla z przegubu wewnetrznego i sie zmielil (mialem polos z jb5 i skrzynie jb3)
: 19 lutego 2008, 13:01
autor: krulyk
Lodoo pisze:krulyk - wydaje mi sie ze odwrotnie...
lewa pasi spoko, prawa (pasazera) jest krotsza w JB5 i dluzsza w JB3
i to by sie zgadzalo bo na zakrecie ostrym i po dodaniu gazu mi prawa wyskoczyla z przegubu wewnetrznego i sie zmielil (mialem polos z jb5 i skrzynie jb3)
Może masz i rację nie testowałem osiek od 1.4 to akurat zasłyszane na forum więc trzeba pogrzebać