Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Jeżeli będziesz miał skrzynię typową do 1,4 chyba jb5 ale nie jestem pewien to powinna pasować tylko prawa ośka a lewa jest krótsza bo skrzynia większa ale od biedy możesz zostawić skrzynię z ośkami od 1.4 działa tylko nie wiadomo jak długo obliczona jest do mniejszej mocy
lewa pasi spoko, prawa (pasazera) jest krotsza w JB5 i dluzsza w JB3
i to by sie zgadzalo bo na zakrecie ostrym i po dodaniu gazu mi prawa wyskoczyla z przegubu wewnetrznego i sie zmielil (mialem polos z jb5 i skrzynie jb3)
Lodoo pisze:krulyk - wydaje mi sie ze odwrotnie...
lewa pasi spoko, prawa (pasazera) jest krotsza w JB5 i dluzsza w JB3
i to by sie zgadzalo bo na zakrecie ostrym i po dodaniu gazu mi prawa wyskoczyla z przegubu wewnetrznego i sie zmielil (mialem polos z jb5 i skrzynie jb3)
Może masz i rację nie testowałem osiek od 1.4 to akurat zasłyszane na forum więc trzeba pogrzebać