Strona 2 z 2
: 14 lutego 2008, 13:06
autor: arex2006
wdług mnie to jest jakaś rzeźba czyli przystosowanie elektronicznego układu do tranzystorowego (klasycznego) chociaż w sumie nie wiem czy to możliwe

Z tego co wiem w r5 były 3 typy:
klasyczny - w superpiątkach ale tych najstarszych
klasyczny tranzystorowy - np w five
elektroniczny - w tych lepsiejszych
Znalazłem coś takiego:

: 14 lutego 2008, 13:15
autor: Karol
też mam tą książkę
faktycznie, były takie uklady jak mówisz, ale taki miks z diagnostyką, to
żuwik gdzie wyczytałeś??
: 14 lutego 2008, 13:29
autor: żuwik
W nocie technicznej Renault

Także raczej się ona nie myli.
A ten skan to niby co przedstawia? Na górze jest ustawianie w ukł. klasycznym, potem schemat elektronicznego, a potem jego opis. Niczego to nie dowodzi poza tym, że elektroniczny ma czujnik położenia wału, a to już wiemy
A rozdzielanie ukł klasycznego od klasycznego tranzystorowego to jak stwierdzenie, że to jest renault, a to renault kangoo. Ukł. tranzystorowy jest układem klasycznym
Trochę teorii:
http://www.auto-online.pl/serwis/poradn ... zdziel.htm
: 14 lutego 2008, 14:10
autor: Karol
a skąd masz noty techniczne z renaulta??

: 14 lutego 2008, 15:16
autor: żuwik
Znalazłem

: 14 lutego 2008, 15:17
autor: Karol
to chyba szukasz lepiej niż ja

: 14 lutego 2008, 21:41
autor: wsmpw
dokładnie też mi sie wydaje że to coś to ustawiania zapłonu jakieś urządzonko serwisowe sie podpina pod kostke i sprawdza..
: 14 lutego 2008, 23:18
autor: Patron
tylko że we wszystkich takich schematach jakie widziałem jest zębate koło zamachowe, a u mnie jest gładkie