Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
WEBER 32 DRT - jak podpiąć w silniku C1J ???
Moderator: Moderatorzy
gaźnik zregenerowany
jak nówka sztuka
tylko teraz dwa wałki
Żuwik, miałes rację, z tą drugą przepustnicą, jak się otworzy, to zdycha
masz jakiś pomysł, jak to zrobić??
druga sprawa: co z zaworem od recyrkulacji spalin?? chyba jednak muszę go zaślepić, bo jak jest otwarty, to minimalne obroty to 1800. jak założę wężyk na króciec grzybka od EGR, i 'zassam', to spadają, silnik się trzęsie.
jak zaślepię EGR, to jaki będzie efekt??
może lepiej jakoś zamontować układ węzyków, który był do tego gaźnika?? ma ktoś schemat albo fote, jak to ma być popodpinane?? może wtedy nie będzie zdychał przy drugiej otwartej.... :-?
help me


tylko teraz dwa wałki

Żuwik, miałes rację, z tą drugą przepustnicą, jak się otworzy, to zdycha

masz jakiś pomysł, jak to zrobić??
druga sprawa: co z zaworem od recyrkulacji spalin?? chyba jednak muszę go zaślepić, bo jak jest otwarty, to minimalne obroty to 1800. jak założę wężyk na króciec grzybka od EGR, i 'zassam', to spadają, silnik się trzęsie.
jak zaślepię EGR, to jaki będzie efekt??
może lepiej jakoś zamontować układ węzyków, który był do tego gaźnika?? ma ktoś schemat albo fote, jak to ma być popodpinane?? może wtedy nie będzie zdychał przy drugiej otwartej.... :-?
help me

dobra. zaślepię dziadażuwik pisze:Załóż moduł od tego gaźnika (pomogę jak masz pełny numer). On nie będzie miał obsługi EGR (taki dobierzemy) to nie będzie reagował na jego sygnały, wszystko się zaślepi i będzie zwykły. Za zaślepianie możesz się już zabrać

zobaczymy jak wtedy zadziała.
numer gaźnika mam, ale na gaźniku w aucie, więc jak coś, to jutro rano będę wiedział



dam chyba znajomemu do zaślepienia w warsztacie, bo żeliwo się chyba nie najlepiej spawa elektrodą, a tylko do tego mam dostęp.
no jak widać, zdycha na drugiej przepustnicy. dławi się biedaczka. faktycznie, jeśli numer modułu będzie pasował z tym, który sprawdzi Żuwik, to wezmę, jak mnie cena nie zeżrekilimr5 pisze:Kali___ kiedyś to zaślepił napisz może coś co podpowie nie zmieniał modułu raczej
a jak coś moduł mam jeśli masz od 60 coś koni to może i nie pochodzi


Żuwik, proszę, wytłumacz mi, dlaczego tak jest z tymi modułami


a ten który powinienem mieć w jaki sposób rozróżnia, czy jest jedna czy są dwie przepustnice otwarte??[/b]
Nie inaczejKarol pisze:teraz jak otworzę drugą gardziel, to jest kłopot, bo podciśnienie spada drastycznie, i moduł się gubi, tak??
