Strona 2 z 2
: 31 stycznia 2008, 23:00
autor: Karol
zamiast rzeźbić, może lepiej poinwestować??

inżynierami nie jesteśmy, a skoro jest silnik krokowy, to może lepie go nie zastępować czym innym. on pracuje non stop, jak go wywalisz, to np mogą Ci spadać obroty, jak włączysz światła, a tak, silniczek Ci to wyreguluje, i gites.
u ojca w clio tak było, cudowaliśmy by go nie kupować, a w końcu u wasq zakupiliśmy, i działa zajebiaszczo. to jest inwestycja raczek raz na bardzo długi czas...
: 1 grudnia 2008, 15:49
autor: Karol
Mam problem, silniczek krokowy został usunięty i zaślepiony a obroty skaczą między 1500 a 2000 i nic nie mogę zrobić

sprawdziłem odmę, wszystko gdzie może brać lewe powietrze, nawet uszczelkę pod kolektorem i na łączeniu kolektora ssącego i dalej wysokie obroty
I teraz pytanie, gdzie jeszcze może brać lewe powietrze.
Silniczek krokowy był sprawdzany i działa ale nie przy tym silniku

: 1 grudnia 2008, 16:15
autor: lodoo
odlacz kompa na jakis czas od pradu...
masz srubke regulacyjna przy ramieniu przepustnicy tam gdzie linka jest zaczepiona...
sprawdz tez wszystkie krocce przy kolektorze ssacym - nawet te takei malutkie

sprawdz szczelnosc serwa hamulcowego
jak nie pomoze to podlacz silniczek krokowy pod wtyczke ale nie wpinaj go w weze - albo pomierz jego opor miedzy poszczegolnymi nozkami i wlutuj w przewod rezystorki zamiast krokowca
: 1 grudnia 2008, 16:24
autor: Karol
teraz mam inny problem
silnik odpala, dochodzi do 1000 obrotów i gaśnie
podłączyłem z powrotem krokowy ale silnik gaśnie

: 1 grudnia 2008, 20:54
autor: lodoo
to to typowe dla mapsensora

: 1 grudnia 2008, 21:33
autor: Karol
zgadza się, mam sensor wymieniłem i obroty ponownie ostro w górę
rozebrałem wszystko, kolektory i sprawdziłem dokładnie wszystkie przewody czy jakiś przetarty nie jest, złożyłem i działa, obroty mam w granicach 900 i nie wiem czy tak ma być czy powinno być 1000.
Głupi jestem, nie wiem co jest grane, raz działa a raz nie

Cały dzień się z tymi obrotami męczę
: 2 grudnia 2008, 08:40
autor: jjmag
nie wiem czy ci dużo pomoge ale na moim terenie jest gość który zamiast krokowego wpina śrubę regulacyjną z instalacji gazowej takzwany register prosty koszt około 2 dyszek może warto zaryzykować, a co do obrotów to raczej wolne 800-1000 większe nie zalecane
: 2 grudnia 2008, 09:57
autor: Karol
Tylko poco mi śrubka od gazu skoro krokowy działa

: 3 grudnia 2008, 22:14
autor: Karol
Jaki czujnik jest odpowiedzialny za prawidłowe działanie silniczka krokowego??
: 4 grudnia 2008, 15:48
autor: lodoo
w zasadzie wszystkie... nie ma tak ze czujnik steruje silniczkiem krokowym... steruje nim komp na podstawie wielu sygnalow... obroty, sonda lambda, temperatura powietrza zasysanego i temperatura silnika, podcisnienie w kolektorze dolotowym
: 20 sierpnia 2009, 23:58
autor: clio_gte
witam niedawno do mojego clio wstawilem silnik co zakupilem od kabara i tez wlasnie mam z nim problem ze na zimnym silniku samochod odpala i gasnie powiedzmy ze tak za 3 razem juz odpala ale ma niskie obrotu kolo 800 kazde ciut mocniejsze wcisniecie juz o co chodzi zgupialem mace jakies pomysly z tego co w tym topiku wyczytalem ze to moze byc wina krokowca jak go sprawdzic ?
: 21 sierpnia 2009, 00:04
autor: kabar
Największy problem w tym że w 1.7 MPI nigdy nie było silniczka krokowego...