Strona 2 z 2

: 3 stycznia 2008, 21:41
autor: sebasport
U mnie taz niema odpowietrznikow. Sam sie odpowietrza.

: 4 stycznia 2008, 08:23
autor: Qucor
U mnie też :-P

Ja pod koniec lałem płyn do zbiorniczka podniesionego żeby się powietrze wyniosło z układu i jest malinka a z ciekawości patrzyłem na przewody i nigdzie nie wiedziałem odpowietrzaczy...

A tak dla ciekawostek to podobno mam chłodnice z 1,1 i jak na razie jest spokojnie ale nastawiam się na zmianę chłodniczki na większą kole wiosny żeby Lato spokojnie przejeździć

Pozdrawiam 8-)

: 5 stycznia 2008, 17:16
autor: zagier
Niestety nadal mam problem z układem chłodzenia. Zauważyłem, że jak się odkręci korek od zbiorniczka wyrównawczego i doda gazu to wywala z tamtąd pianę zmieszaną z drobinkami rdzy. Wydaje mi się, że korek przestał trzymać ciśnienie bo jak go odkręcam przy ciepłym silniku to nie ma tam żadnego ciśnienia. Wskazówka od temperatury też zachowuje się dziwnie jak silnik jest na wysokich obrotach to opada a jak obroty spadną to zaczyna się podnosić. Jeśli wiecie czym może być to spowodowane to proszę pomóżcie bo już powoli brakuje mi sił do dalszych napraw. Wcześniej wymieniałem już głowicę i przez jakiś czas wszystko było ok a potem wywaliło mi wąż od wody i po wymianie płynu zaczeło się dziać właśnie to.

: 5 stycznia 2008, 18:09
autor: wsmpw
słuchaj ktoś tutaj miał problem taki bo odwrtonie z pompy wody podłączył węże też w 1.7 właśnie i wywalało mu wode to że jak dasz większe obroty to oczywiste że sie zmniejszy temp. bo szybciej pompuje wode i schładza obieg

: 6 stycznia 2008, 10:47
autor: zagier
Węże wydają mi się być podłączone prawidłowo. Poza tym gdyby były źle podłączone to problem wystąpił by chyba od razu.

: 7 stycznia 2008, 15:32
autor: lodoo
czujnik cieczy jest w glowicy... jak ci opada to znaczy zenie "dotyka" wody tylko powietrze.... albo puscila uszczelka i dmucha do ukladu chlodzenia albo masz bardzo duzo powietrza w ukldzie.... jesli idize piana obawiam sie ze to to pierwsze... ale oby nie....

: 8 stycznia 2008, 00:45
autor: kkrasnall
to ja może napisze co jest u mnie,
Jak zapalam rano to słyszę jak się napełania nagrzewnica, znajomy powiedział że jeśli nie mam odpowietrzników to żebym zagrzał silniki i odkręcił korek. Wykonałem, wyleciało powietrze ( dość duże ciśnienie). był spokój. jakieś 2 tygodnie później to samo. bulp bulp bulp przy odpalaniu i strasznie marne ogrzewanie.

: 8 stycznia 2008, 07:01
autor: Qucor
Heh... u mnie jakoś spoko po zalaniu płynem i przejechaniu tygodnia muszę ciutkę uzupełnić ale podejrzewam że to się płyn uzupełnia tam gdzie go jeszcze nie było :-P Mam nadzieję :lol:

A z ciekawostek to jak mam włączone świetła wskazówka temp. podnosi się o jakiś 1mm jak wyłączę światła opada o 1mm i tak za każdym razem.
Czujnik jest nowy i w stary silniku tak było i w nowym tak jest :lol:

Prawie jak Disco :mrgreen:

: 8 stycznia 2008, 10:02
autor: lodoo
tez tak mam :-D tylk oze z wskazowka cisnienia oleju :-D pewnie spadki napiecia na calych zegarach... tam cienkie sciezki sa ;-) moze masa slaba albo co... :-D

plynu moze uwywac przez stare weze.... nawet jesli nei widac wycieku - poprostu sa jakies mikropekniecia itd i plyn sobie paruje nie cieknac wyraznie.. albo saczy sie na tyle powoli ze zanim splynie odparuje...

jak do ukladu dostaje sie powietrze tak rzadziej - jak pisze kkrasnal - moze to bc skutek nieszczelnosci ukladu... ja mialem tak w 1,4 akurat, jak mialem cieknaca nagrzewnice... raz na tydzien musialem odpowietrzac ;-) problemy skonczyly sie po zmianie nagrzewnicy na nowa.