Strona 2 z 3
: 22 grudnia 2007, 16:01
autor: arex2006
powodzenia

: 22 grudnia 2007, 22:32
autor: elmatias88
No i dupa... Pocieszyłem sie pocieszyłem i jak zwykle wszystko mi szlag trafiło... Tylko czemu tak sie stało?? wymieniłem te cholerne kable i ta kopułke... chodził równo... i znowu
to samo co przedtem
Nie wie ktoś jak przeczyscic dysze od gaźnika typu ZENITH?? Jak to zrobic?? Tylko sęk w tym że za bardzo na gaźniku sie nie znam...Może mi to ktoś wyoślic?? Bardzo prosze!!! Wręcz blagam bo zwariuje z tym samochodem! Pozdrawiam...... to moje gg jak coś: 1773482
: 22 grudnia 2007, 23:22
autor: Qucor
Zapytaj żuwika
On jest szpecem od gaźników

i w dodatku z Bielska może się dogdacie że podjedzisz do niego...
Pozdrawiam

: 10 stycznia 2008, 15:55
autor: Komar
u mnie pomogło dokręcenie szpilek kolektora, jedna z nich była poprostu wyrwana, wię rozwiercilem na większy rozmiar, wrzucilem nową uszczelkę, dociągnąłem i wszystko pieknie i cichutko.
Ale teraz to jest jeszcze ciszej bo juz nie ma renatki (wiecej napisałem w dziale "Kupie")
Pozdrawiam i życze powodzenia
: 30 stycznia 2008, 14:55
autor: Karol
sory, że to odgrzebuję.
moja 5 na Zenithcie przygasała, jak na luzie dojeżdżałem do skrzyżowania. rozebrałem gaźnik, wyczyściłem WSZYSTKO poza gumkami w nafcie, poskładałem, ojciec mi ustawił skład mieszanki ( na oko

) i nie mam najmniejszego problemu, obroty ani drgną
wyjątek to hamowanie, ale wiadomo, tak musi być
mam Solexa w piwnicy, ale ma uszczelkę pod górną pokrywą zepsutą, i wybija paliwo po chwili od uruchomienia. Solex jest fee..
Zenith jest lepszy, i mi na nim lepiej działa

: 28 marca 2008, 13:39
autor: zolaw
Witam
Podobny problem z silnikiem C3J 1.4 monowtrysk, instalacja lpg.
Przy zasilaniu benzyna silnik pracuje bradzo nierowo na wolnych obrotach (wrazenie, jakby pracowal na nie wszystkich cylindrach), dlawi sie i gasnie. Po dodaniu gazu i osiagnieciu wyzszych obrotow objawy znikaja. Silnik pracuje tak jak powinien, brak strat mocy, plynne przyspieszanie. Problem pojawia sie ponownie w czasie pracy na biegu jalowym.
Przy zasilniu lpg silnik pracuje rowno, nie gasnie na biegu jalowym jak i w czasie jazdy.
Przypuszczam, ze przyczyna usterki tkwi w ukladzie zasilania (moze popmpa paliwa podaje za duza ilosc benzyny?, jezdze na zamienniku). Wykluczam wady ukaldu zaplonowego, poniewaz problemy nie wystepuja podczas zasilania gazem.
Szymon
: 28 marca 2008, 13:44
autor: lodoo
silnik krokowy bym obstawial...
: 28 marca 2008, 13:49
autor: wsmpw
zolaw, masz emulator sondy w tej instalacji lpg?
: 29 marca 2008, 09:55
autor: 76stitch
Lodoo ma raczej rację silnik krokowy
: 29 marca 2008, 19:21
autor: zolaw
w instalacji jest Lambda Just Junior Samba, jak sprawdzic dzialanie krokkowego?
: 29 marca 2008, 23:13
autor: lodoo
odlaczyc i zaslepic i zobaczyc czy jest roznica
![;-] ;-]](./images/smilies/krzywy.gif)
: 4 kwietnia 2008, 04:26
autor: zolaw
dodam tylko, ze gdy chodzi na benzynie to spaliny maja wyraznie czarny kolor, dymi i smierdzi ze hoho
: 4 kwietnia 2008, 13:29
autor: lodoo
u panie... to zalewa..... czujnik temperatury uwalony albo wtrysk leje..... moze sonda lambda uwalona... sprobuj odlaczyc
: 4 kwietnia 2008, 14:22
autor: zolaw
a w gdzie zaczac poszukiwania tegoz czujnika??
: 4 kwietnia 2008, 14:50
autor: lodoo
czujnik w ukladize dolotowym.....
sonda w wydechu.....