Strona 2 z 3
: 18 maja 2009, 09:09
autor: wsmpw
ale jeśli ci analizatora nie podepną na stacjii to spoko

: 18 maja 2009, 09:13
autor: egonn87
http://www.allegro.pl/item627838477_str ... _fvat.html Jest coś takiego na przykład, ale czy to nie zwiększy hałasu od układu wydechowego??? Stosował ktoś już coś takiego i dlaczego nie przejdzie auto badania??
: 18 maja 2009, 09:41
autor: lodoo
pedały sobie zamontuj to w ogóle nie będzie kłopotów...
wywal katalizator i wstaw rurkę, a nie żadne strumienice - pic na wodę wyrzucona kasa...
w nowszych autach z 2 sondami mogą być problemy, w starszych jak R5 nic się nie będzie działo... mocy może ubyć jak wstawisz właśnie taką super strumienicę z allegro albo jakiś mega sportowy wypasiony tłumik...
głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...
: 18 maja 2009, 11:26
autor: egonn87
Lodoo pisze:pedały sobie zamontuj to w ogóle nie będzie kłopotów...
głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...
Ej, bez kitu!!! Ja wiem doskonale że jest nie tak, może rzeczywiście trochę przesadzam, ale kolorowo to na pewno nie jest...

Ten 1.1 to tak się zbiera na piątce, że chciałbym żeby moje 1.4 tak się zbierało na trójce. Może to i przez ten katalizator?? Powyżej 100 km/h to jest chyba nieźle, zwłaszcza że to nie jest 100 konne auto... ale do 100 to raczej kiepskawo... A i choćbym nie wiem jak się starał, to poniżej 7l./100 km poza miastem nie mogę zejść.... To też ciekawe...
: 18 maja 2009, 12:01
autor: jjmag
w tej chwili to może już nie być tylko kat ale cały wydech zasyfiony najprostszy test rozmontuj wydech na pierwszym łaczeniu przed katem i się przejedź może trochę być głośno ale sprawdzisz czy się lepiej zbiera a po drugie jak się silnik dusi i idzie przez siłę to niedziw się że poniżej siedmiu zejść nie możesz
: 18 maja 2009, 13:49
autor: lodoo
dokładnie...
chociaż rozmontowanie wydechu może nie dać zbyt wiele... wydech jakiś musi być w silniku wolnossącym...
: 18 maja 2009, 13:59
autor: egonn87
Najpierw muszę coś zrobić z tym starym katalizatorem, jeszcze nie wiem co, ale... mogę załozyć na próbę tylny sportowy, wala się po garażu taka przeszkadzajka

: 18 maja 2009, 14:06
autor: tommies
Masz cos nie tak. 1.4 mono zbiera sie bardzo ladnie. Trzeba przesledzic wszystko od poczatku do konca. Czyli od filtra paliwa przy baku, na wywaleniu katalizatora skończywszy.
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda
: 18 maja 2009, 14:16
autor: egonn87
Zbiera się bardzo ładnie, to znaczy ze dużo lepiej niż 1.1?? bo ja mam tylko takie porównanie, ew. z seicento 0.9 albo z bravo hgt

a to raczej żadne porównanie

Na forum nie da się tak wytłumaczyć wszystkiego, musiałbyś się przejechać autem itd... Pogrzebaliśmy z ojcem trochę i tak już jest lepiej niż było nie tak dawno, właściwie prawie cały układ wymieniliśmy... Aaale o filtrze paliwa zapomniałem!!!! Słuszna uwaga z tym filtrem kurcze!!!
: 18 maja 2009, 21:30
autor: djmonkey
jak zamierzasz wywalać katalizator to możesz obrazu wspawać tłumik środkowy taki jaki jest w zwykłym 1,4
: 7 sierpnia 2009, 10:12
autor: Grigori21
tommies pisze:Masz cos nie tak. 1.4 mono zbiera sie bardzo ladnie. Trzeba przesledzic wszystko od poczatku do konca. Czyli od filtra paliwa przy baku, na wywaleniu katalizatora skończywszy.
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda
zgadzam się bo przecież jaka jest różnica mocy między 1.4i a 1.1. To raczej jakiś czujnik zawodzi albo filtry i świece
: 9 listopada 2009, 19:39
autor: karo3003
ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinować

ale żaden luksus nie jest

noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...
: 9 listopada 2009, 19:42
autor: egonn87
dlaczego trzeba się nauczyć odpalić??? ktoś tu pisał, że na gazniku dobrze chodzi???
: 9 listopada 2009, 19:59
autor: tommies
Koledzy, po co odgrzebywac temat z maja jesli nie macie podobnych problemow aby podpiac sie pod niego?
: 9 listopada 2009, 23:02
autor: wsmpw
karo3003 pisze:ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinować

ale żaden luksus nie jest

noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...
dlatego mam teraz 1.7 +lpg
