Strona 2 z 2

: 11 września 2007, 10:39
autor: lodoo
wlasnie - tez mnie to ciekawi....
bo napewno nie pod korek spustowy oleju...

: 11 września 2007, 19:24
autor: kidzio
pod miske i pokrywę rozrządu. pod korki nie polecam

: 11 września 2007, 22:27
autor: Yakkul
Lodoo pisze:nie powiem co mnie bierze jak slysze ze ktos pcha ten pier...ny silikon gdizekolwiek do silnika... wrrrrr
Pchać a posmarować to co innego, mi nie wyłazi bokami :-P nie chciało mi się szukać podkładek. Też nie lubie i często nie stosuję silikonu ale przy korku i pokrywie nawet z nową uszczelką nie było opcji. Co do korka jestem za nową podkładką no ale to przy wymianie oleju ;-) jeszcze trochę

Kto smaruje ten jedzie :-P

: 11 września 2007, 23:11
autor: żuwik
Taaaa, uszczelka pokrywy to kolejny forumowy mit.

Albo ja jestem cudotwórcą i sprawiłem cud że mi nie cieknie.

: 11 września 2007, 23:20
autor: -=wasq=-
Yakkul pisze:nie wiedzialem że to są groszowe sprawy no i swoją spasowałem na silikon wysokotemp. no ale ważne że trzyma i sucho jest ;-)
hehehe to juz wiem dlaczego mialem silikonem zajebnany calek korek spustowy :P bo ktos tez nie wiedzla :P

: 12 września 2007, 00:32
autor: lodoo
pod miske to sie zgodze... ale to nie silikon tylko masa uszczelniajaca specjalna o troszke innych wlasciwosciach jak silikon... (nie powoduje korozji metalu)

a co do pokrywy zaworow... sacyzla mi sie w 1,4 C1J - nowa uszczelka zalatwila sprawe...

w 1,7 to samo...

: 12 września 2007, 05:59
autor: kidzio
żuwik pisze:Taaaa, uszczelka pokrywy to kolejny forumowy mit.

Albo ja jestem cudotwórcą i sprawiłem cud że mi nie cieknie.

czytajcie uważnie - pokrywa rozrządu a nie pokrywa zaworów.... no nie jest to to samo

pod pokrywę zaworów nowa uszczelka z reguły załatwia sprawe chyba że ktoś kiedyś coś młotkiem naprawiał...

a co do silikonu to zawsze używam tylko sanitarnego ;-)

: 12 września 2007, 09:49
autor: lodoo
a no fakt... pomylilo mi sie z tym rozrzadem... :oops:

: 12 września 2007, 21:19
autor: Yakkul
Fakt faktem z silnikiem najdłużej walczyłem o to żeby był suchy, ostatnio zdębiałem jak mi wziął na 1000km 0,5l oleju okazalo się że uszczelniacz simmering przy kole zamachowym przeciekał było to tylko widoczne po odkręceniu skrzyni no i pod spodem myślałem że to skrzynia ... no ale już jest oki :mrgreen: wymieniony a i silnik suchutki :arrow: bez silikonu :-D :lol: