Strona 2 z 5
: 13 sierpnia 2007, 16:41
autor: Sweeper
no to mamy dwa głosy kontra reszta

zainteresowani mogą wykazać się swoimi "zdolnościami" w temacie - JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI
wencik pisze:Nie wiem czy u was takie coś jest potrzebne, ale moim zdaniem nie zaszkodzi.
temat byłby fajny, ale jest nas za mało...
nie ma kogo pozdrawiać

: 13 sierpnia 2007, 17:40
autor: misiek
Qucor pisze:Jak dla mnie to to nie ciekawy Temat...
Jest już na forum temat który mnie roz...zbroił "JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI" czy jakoś tak...
Zalatuj mi to troszkę

lecz to tylko moje zdanie...
co w tym temacie zlego ja robie auto tak jekie bylo jego przeznaczenie czyli do sportu nie na pokaz a jak juz bedzie czym jezdzic [osiagi] to bede dopiero robil wyglad z tad moja propozycja a temat jako dzial streetow to jeszcze gorszy pomysl bo w takim temacie zrobi sie bajzel ze grzecznie powiem ale jak chcecie
: 13 sierpnia 2007, 17:41
autor: supermonster
Mnie by nie przeszkadzał taki temat, odpowiedzcie uczciwie czy:
Nigdy nie zdarzyło się Wam zmierzyć na światłach z innym autem?
Nigdy nie pogoniliście się po dwupasmówce z jakimś burakiem w VW lub BMW żeby utrzeć mu nosa (szczególnie jak jechał z pannną)?
Dla wszystkich sceptyków - poczytajcie takie tematy na innych forach - całkiem ciekawie się to czyta...
No bo po co robimy swapy?? Po co kombinujemy z wałkami i dyszami w gaźnikach aby dodać parę KM?? Dla własnej satysfakcji, to raz..., dla przyjemności dłubania i poczucia że samemu się to zrobiło to dwa... Dla posiadania szybszego i elastyczniejszego auta to trzy... No i chyba po to żeby pościgac się czasem z innymi "zacietymi" użytkownikami dróg...
Poza tym - nasze forum skupia różnych użytkowników - jest taka Kinga co lubi klasykę i bliżej jej do klimatów Cultstyle ale jest też taki supermonster co ma GTE również z zamiłowania do Renault 5 ale też po to żeby czasem szybko pojechać i pokazać co poniektórym że R5 też potrafi...
: 13 sierpnia 2007, 17:45
autor: Rosic
Nigdy nie zdarzyło się Wam zmierzyć na światłach z innym autem?
- zdarzyło sie wiele razy
Nigdy nie pogoniliście się po dwupasmówce z jakimś burakiem w VW lub BMW żeby utrzeć mu nosa (szczególnie jak jechał z pannną)?
- zdarzyło się wiele razy
No bo po co robimy swapy??
- albo kupujemy mocniejsze wersje, żeby było fun i szybciej i żeby wyprzedzać
No ale ja jednak jakoś nie mam potrzeby pisania kogo jak i co... ale co do tematu niech sobie jest. Nie wydaje mi sie jednak, żeby był jakiś bardzo popularny.
: 13 sierpnia 2007, 17:53
autor: kabar
misiek pisze:Qucor pisze:Jak dla mnie to to nie ciekawy Temat...
Jest już na forum temat który mnie roz...zbroił "JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI" czy jakoś tak...
Zalatuj mi to troszkę

lecz to tylko moje zdanie...
co w tym temacie zlego ja robie auto tak jekie bylo jego przeznaczenie czyli do sportu nie na pokaz a jak juz bedzie czym jezdzic [osiagi] to bede dopiero robil wyglad z tad moja propozycja a temat jako dzial streetow to jeszcze gorszy pomysl bo w takim temacie zrobi sie bajzel ze grzecznie powiem ale jak chcecie
Po pierwsze, od kiedy Renault 5 było przeznaczone do sportu?
Po drugie, czy łamanie przepisów o ruchu drogowym można nazwać sportem?
Misiek, jak chcesz sie sprawdzić to zapraszam na najbliższy KJS, możesz się nieźle zasmucić jak objedzie Cie wiekszość maluchów i SC.
: 13 sierpnia 2007, 18:09
autor: misiek
kabar czym zaslynely r5 troche historii tego auta sie klania
hmm przepisy a kto ich nie lamie i to swiadomie
widze ze zakladasz ze jezdzic nie potrafie no ale jak se chcesz nic tobie udowadniac nie musze
: 13 sierpnia 2007, 18:13
autor: kabar
Więc uważasz że Renault 5 zostało zaprojektowane i zbudowane do sportu?
No chłopie, chyba jesteś bardzo młody skoro takie brednie piszesz.
Jasne że tak zakładam, powiem więcej. Jesteś tzw. "Mistrzem prostej" czyli dla Ciebie najważniejsza jest moc i przyśpieszenie.
: 13 sierpnia 2007, 18:25
autor: misiek
Kabar pisze:asne że tak zakładam, powiem więcej. Jesteś tzw. "Mistrzem prostej" czyli dla Ciebie najważniejsza jest moc i przyśpieszenie.
niech i tak bedzie
: 13 sierpnia 2007, 18:25
autor: McGregor
Trochę historii:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_5
Nie da się ukryć, że piąteczce jeśli chodzi o zamysł projektantów bliżej do malucha i citroena CV niż samochodu rajdowego, a że po dziesięciu latach produkcji pojawiły się wersje sportowe... No cóż maluchy też ścigają się na torach, a Peugeot 205 to prawie legenda wyścigów

.
: 13 sierpnia 2007, 18:28
autor: misiek
i nie da sie ukryc zeby nie te rajdy to watpie by hociaz polowa osob wiedziala o istnieniu tych aut
: 13 sierpnia 2007, 18:33
autor: McGregor
Spokojnie wiedziałaby. We Francji Peugeot 205 i właśnie piąteczki w czasach ich świetności to jak u nas maluchy i cieniaski. Marzenie ich Kowalskiego i obiekt westchnień tłumów. A sport był wtórny - tzreba było w końcu zdyskontować popularność. Podobnie jak u niemców z ich golfem i jego wersją GTi. Spece od marketingu widzą co robią ale ich dzaiałania są tak schematyczne...

: 13 sierpnia 2007, 18:52
autor: Rosic
Ja najpierw wiedziałem, że jest Renault 5... potem ją kupiłem, a potem się dowiedziałem, że były jakiś GTT, GTE... i tak dalej. Kupiłem 5 dlatego, bo w domu Renaulty dobrze się spisywały od kilku lat, a było to generalnie jedyne Renault na które mnie (nas) było stać.
: 13 sierpnia 2007, 21:09
autor: Qucor
misiek pisze:Qucor pisze:Jak dla mnie to to nie ciekawy Temat...
Jest już na forum temat który mnie roz...zbroił "JAK GONICIE SWOJE PIĄTKI" czy jakoś tak...
Zalatuj mi to troszkę

lecz to tylko moje zdanie...
co w tym temacie zlego ja robie auto tak jekie bylo jego przeznaczenie czyli do sportu nie na pokaz a jak juz bedzie czym jezdzic [osiagi] to bede dopiero robil wyglad z tad moja propozycja a temat jako dzial streetow to jeszcze gorszy pomysl bo w takim temacie zrobi sie bajzel ze grzecznie powiem ale jak chcecie
Mi chodzi o to że przez Taki tamat szerzymy "BURACTWO NA DROGACH"
Ja również lubie się szybko buajć ale z umiarem, zdarzało mi się również że "walczyłem" z kimś spod świateł ale żeby się od razu chwalić jak to ja nie zapier... ile przepisów nie złamałem...
Rób jak chcesz ale mnie to śmieszy a teksty typu auto ma jeździća nie wyglądać to mi wujek opowiadał jak byłem mały...
Ja tam wole po swojemu a moje autko jeździ tak jak ja chcę(coraz sprawniej)
POZDRAWIAM QUCOR
: 13 sierpnia 2007, 21:45
autor: żuwik
Misiek proszę bardzo trochę historii - powiedz mi jakim historycznym aspektem wykazało się R5 w Roku Pańskim 1972? Czekam na odpowiedź.
R5 Turbo2 jest legendą sportu motorowego, ale 99% osób znających R5 grupy B nie wie o istnieniu Alpine.
Super5 natomiast zmotoryzowało Francję tak jak 126p polskę, a historycznym wydarzeniem był olbrzymi sukces małego, małolitrażowego samochodu na rynku amerykańskim. Poza Rajdowym Pucharem Francji Super5 w sporcie nie zaistniała.
Osobiście nie mam zamiłowań do powiększania sobie penisa przez objeżdżanie BMW - szkoda mi paliwa. Wolę za to kupić belkę GTT. Dla pewności prowadzenia.
Ale przyznaję, były wyścigi. Tylko ścigałem się dla satysfakcji, nie z próżności. Z tego samego powodu nie będę się tym przechwalał. Jakież to proste.
A jak czytam Twoją odpowiedź na post Qucora to ciężko dopatrzyć mi sie aspektu "przyczynowo/skutkowego". Zero związku w Twojej wypowiedzi do przedmówcy.
: 13 sierpnia 2007, 22:00
autor: misiek
no to wychodzi ze 3miasto jest najbadziej rajdowym miastem bo tu wiekszosc osob r5 kojarzy z rajdami