Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

ile koników ma 1.4?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

energy z clio :-) 1,4
żuwik

Post autor: żuwik »

E6J i E7J to silniki rodziny Energy, które są kontynuacją silnika Cleon z pojedynczym wałkiem rozrządu w głowicy. E6J na dwugardzielowcu, E7J na multiwtrysku.

GTX były dwie wersje mocy:
85KM w wersji z katalizatorem
90KM w wersji bez katalizatora

Różnica zapewne tylko w dyszach.
McGregor

Post autor: McGregor »

Rosic pisze:72 LoDou :) nie 74.

Flash z tego co wiem to byla tylko wersja limitowana jakas dotyczaca raczej wyposazenia. Natomiast 72 konie mialy wersje TS, GTS i wyasne :P TSE :)
Dokładnie. Ja mam wersję Flash TL czyli z silnikiem 1,1. Chociaż co do wyposażenia to też się zastanawiam cały czas o co mogło chodzić, no chyba że o skrzynię pięciobiegową co raczej nie było standardem przy tej pojemności :).
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja pamietam autko dobera - mial 1,4 flash i podobno 74km... ale moglo byc 72.... nie wiem...
shark

Post autor: shark »

może to było GTS ,TS albo TSE flash , wychodzi na to że wersja flash to tylko wersja "wyposażenia"
supermonster

Post autor: supermonster »

Kabar pisze:98 do wolnossących, starych silników?
Niemożliwe
a co lać do F3N z GTE?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Stawiam na benzynę bezołowiową :mrgreen:

Oczywiście 95 :)
supermonster

Post autor: supermonster »

a V-Power 99+ albo zwykła 98??
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Nie polecam, droższa a nic nie da. Wręcz przeciwnie....
bont

Post autor: bont »

shark pisze:nie no jeszcze jest 1.7 GTE - 93KM, a też GTX'ów było kilka znaczy się dwa, monowtrysk i gaźnik, mono- 75 KM , gaźnik-87KM
czyli gaznik ma więcj koników niż wtrysk? zawsze myślałem że wtrysk jest lepszy wkońcu to nowsza generacja.
analogicznie 1.4 na gazniku ma więcej koni niż wtrysk?
Rosic

Post autor: Rosic »

gaznik ma wiecej koni niz monowstrysk, ale mniej niz wielopunkt, tylko ze wielopunkt w Reniach byl tylko w GTE.
żuwik

Post autor: żuwik »

bont pisze:czyli gaznik ma więcj koników niż wtrysk? zawsze myślałem że wtrysk jest lepszy wkońcu to nowsza generacja.
analogicznie 1.4 na gazniku ma więcej koni niż wtrysk?
Generalnie każde dążenie do bardziej przyjaznego środowisku samochodu odbywa się kosztem mocy i pogorszenia ekonomiki (spalania). Wtrysk przebija gaźnik w precyzji dawkowania, jednak zazwyczaj te auta strojone są pod katalizator, co wiąże się z kilkoma ograniczeniami. Również zależy to od intencji producenta, większość dąży do ekonomiki jazdy w większym stopniu niż do uzyskania bardzo dużej mocy.

W przypadku R5 z silnikiem 1.7 wersja gaźnikowa ma moc porównywalną do wielopunktowego wtrysku, lepsze dolne zakresy (brak katalizatora pomaga) i dużo lepsze parametry od wtrysku jednopunktowego. Ma jednak wadę wyeliminowaną w autach z wtryskiem. W kwestii 1.4 wersja na wtrysku (jednopunktowym) jest najsłabsza i słabsza w dolnych zakresach od wersji gaźnikowej z jedną gardzielą tej samej mocy (60KM). Na gaźniku dwugardzielowym były 3 warianty mocy - 60, 68 i 72KM. Bez żadnego problemu jednak można przejść z 60 na 68, 72 również jest na wyciągnięcie ręki, wymaga jednak niewielkiego wkładu finansowego.
shark

Post autor: shark »

a dokończeniem Twej wypowiedzi zuwik powinno być " tak jak zrobiłem to ja" :-P :-D
żuwik

Post autor: żuwik »

Heheh :D No w sumie w połowie, bo z 60 na 68KM przeszedł ktoś inny ;) Ja to tylko odkryłem :lol:
Sweeper

Post autor: Sweeper »

z innej beczki - bont to coś w avatarze w kolorze kiwi to twoje?
ODPOWIEDZ