No jasne że gaźnik, bo monowtrysk nie miał mechanicznej pompy, i mniejszą przepustnicę, w ogóle inny kształt.
Pozdro
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wydmuchana uszczelka pod głowicą
Moderator: Moderatorzy
A więc tak złożyłem w końcu wszystko do kupy nowe pierścionki i panewki tuleje i tłok jeden od el_palindo i wszystko chodzi jak zegarek od pierwszego kopa i jak super silniczek chodzi - po prostu miodzio:) ale pojawiło się kilka problemów:
1. padł wentylator chłodnicy - mam od audi 100 lub 1000 muszę przystosować i będzie.
2 po złożeniu leje na misce olejowej - muszę jeszcze raz rozebrać i położyć półksiężyce na silikonie chyba bo tam się leje.
3. nie pali na gazie - w ogóle nie przechodzi gaz przez reduktor i nie wiem co jest grane?? jest możliwość żeby się jakiś zawór zawiesił i blokował bo nie wiem gdzie szukać?
4. problem z podłączeniem rury wydechowej do kolektora. przedtem miałem taką rurę w kształcie esa prosto do kolektora i mi troszeczkę dmuchało chciałem zrobić lepiej i kupiłem taką uszczelkę z drutu co jest w nowszych R5 ponoć i tak dmucha że masakra - może wiecie jak to najlepiej złożyć by nic nie dmuchało??
1. padł wentylator chłodnicy - mam od audi 100 lub 1000 muszę przystosować i będzie.
2 po złożeniu leje na misce olejowej - muszę jeszcze raz rozebrać i położyć półksiężyce na silikonie chyba bo tam się leje.
3. nie pali na gazie - w ogóle nie przechodzi gaz przez reduktor i nie wiem co jest grane?? jest możliwość żeby się jakiś zawór zawiesił i blokował bo nie wiem gdzie szukać?

4. problem z podłączeniem rury wydechowej do kolektora. przedtem miałem taką rurę w kształcie esa prosto do kolektora i mi troszeczkę dmuchało chciałem zrobić lepiej i kupiłem taką uszczelkę z drutu co jest w nowszych R5 ponoć i tak dmucha że masakra - może wiecie jak to najlepiej złożyć by nic nie dmuchało??