Strona 2 z 3

: 12 września 2007, 22:27
autor: Yakkul
Oglądalem cały przodek z Clio 1,8 16v tylko trochę drogo 3 tys chciał, ale miałbym wszystko może nawet udalo by się przełożyć wspomaganie kier.

Szukam czegoś za 1,5tys z osprzętem max 2tys, w kabelkach jestem dobry, mocowanie silnika też nie sprawi mi problemu o ile się fizycznie zmieści w budzie. Myślę co watro kupić. Większość z was ma większe pojęcie nie chciałbym nic w ciemno kupować.

: 13 września 2007, 09:37
autor: Karol
f16 się mieści. patrz ile jest ich na forum. tylko z clio chyba miały dodatkową łapę na nadkolu... ???

: 13 września 2007, 12:38
autor: Yakkul
f16 ?

wasq pisał o
n7q - już wiem że ten odpada

no i f7p 1,8 16v albo f7r może inne modele nie mam zbytniego rozeznania w silnikach który jakie ma osiągi a ceny kosmicznie podobne, nie mam za dużo czasu na szukanie choć i tak ciągle przeglądam strony z ogłoszeniami.

Dodatkowe łapy z mocowaniami to dla mnie nie problem, najważniejsze żeby silnik wszedł, i żeby chłodnica się zmieściła inaczej czeka mnie żmudna praca. Elektryka też nie sprawia mi większego kłopotu

: 13 września 2007, 20:26
autor: Arti
no f16 to ten sam co napisałeś... 1.8

: 13 września 2007, 21:55
autor: Yakkul
A no tak.
No nic rozglądam się za 2.0 F7R od Lagunki z Osprzętem i immo choć 1szt klucza żeby nie było kombinacji później samo kopiowanie to nie problem

: 14 września 2007, 05:49
autor: kidzio
z tego co pamiętem w Lagunie nie było nigdy F7R. Były one w Clio i odrobine w Megane Coupe.

W lagunach było F4R w paru wersjach.

: 14 września 2007, 14:27
autor: Greg205
kidzio pisze:z tego co pamiętem w Lagunie nie było nigdy F7R. Były one w Clio i odrobine w Megane Coupe.

W lagunach było F4R w paru wersjach.
zgadza się

: 14 września 2007, 21:14
autor: -=wasq=-
Karol pisze:f16 się mieści. patrz ile jest ich na forum. tylko z clio chyba miały dodatkową łapę na nadkolu... ???
hmm ja tam widze 1 szt :) konradmk

: 14 września 2007, 22:34
autor: Yakkul
kidzio pisze:z tego co pamiętem w Lagunie nie było nigdy F7R. Były one w Clio i odrobine w Megane Coupe.

W lagunach było F4R w paru wersjach.
Czeski błąd macie rację ale silnik silnikiem szukam, może ktoś poda przybliżone koszta. Jak były w Clio to już się cieszę bo mam skrzynię od energy i będzie miodzio półosie na pewno wytrzymają ale zawieszenie :?: Ręce opadają nie mam za bardzo rozeznania jak auto będzie się sprawowało na tradycyjnym zawieszeniu, jest nowe ale strasznie miękkie

: 14 września 2007, 22:41
autor: Greg205
Yakkul pisze: Czeski błąd macie rację ale silnik silnikiem szukam, może ktoś poda przybliżone koszta. Jak były w Clio to już się cieszę bo mam skrzynię od energy i będzie miodzio półosie na pewno wytrzymają ale zawieszenie :?: Ręce opadają nie mam za bardzo rozeznania jak auto będzie się sprawowało na tradycyjnym zawieszeniu, jest nowe ale strasznie miękkie
Koszt to około 1500zł za kompletny silnik z kompem - trzeba trochę poszukać.
Skrzynię od energy polecam do jazdy na wprost z 1,8 16v bo po kilku ostrych winklachrozepnie Ci się dyfer. Sprawdzone 2 krotnie.

tu jest za 1800 kup teraz:
http://moto.allegro.pl/item244448196_re ... 0_16v.html

: 14 września 2007, 22:44
autor: kabar
Jest i na to sposób :)
W rajdówce sie nie wypinała :)

: 14 września 2007, 22:54
autor: Greg205
Kabar pisze:Jest i na to sposób :)
W rajdówce sie nie wypinała :)
jest - wiem :-D
w Czernichowie gość to robi za 60zł jak mu dyfer przyniesiesz

: 14 września 2007, 23:09
autor: Yakkul
Greg205 pisze:
Kabar pisze:Jest i na to sposób :)
W rajdówce sie nie wypinała :)
jest - wiem :-D
w Czernichowie gość to robi za 60zł jak mu dyfer przyniesiesz
aż mi się gorąco zrobiło, uf ale to czernichowo w jakich okolicach na mapie szukać.

Czyli w 2 tysiakach zmieszcze się za komplet :mrgreen: :?:

A może jakieś kruczki podacie to sobie dam radę ? nie jestem rozeznany za bardzo w temacie ale maszyny sprzęt mam ;-)

Ha :D ten silnik obserwuję od dłuższego czasu, nie wiem czy nie ma klientów czy gość ma więcej silników. No ale mam jedno pytanko czy warto szukać F7R 2.0 czy kupić ten, już dawno się napalilem na 1,8 a 2.0 są duże różnice?

: 14 września 2007, 23:15
autor: Greg205
jak masz sprzęt to bułka z masłem
zamiast segiera co wypada dotaczasz pierścień blokujący przykręcany do dyfra na 3 śruby tak jak jest w nowszych renaultach
i po problemie

: 14 września 2007, 23:19
autor: Yakkul
Greg205 pisze:jak masz sprzęt to bułka z masłem
zamiast segiera co wypada dotaczasz pierścień blokujący przykręcany do dyfra na 3 śruby tak jak jest w nowszych renaultach
i po problemie
no to spoko bo więcej bym wydał na podróż niż na robociznę :mrgreen: