: 24 września 2015, 15:56
Szanuję ludzi, którzy mają wizje i chcą ją realizować, ale ...
Ale w przypadku Renault Super 5 szlaki są dawno przetarte i zamiast ryzykownych kombinacji z niepewnym efektem końcowym, można w sposób prosty i dość tani dokonać modyfikacji "sportowych".
Zawieszenie GTE/GTT Ph1,
Hamulce tył GTE/GTT Ph1, przód Clio II/ Thalia (i stao innych) 259 mm TRW (Lucas)
Sinik 1.7 1.8 2.0 8V Renault 19 / Clio I lub modyfikowany Renault 1.7 Turbo z Volvo serii 400
Dalej robi się trudniej i drogo.
Ale w przypadku Renault Super 5 szlaki są dawno przetarte i zamiast ryzykownych kombinacji z niepewnym efektem końcowym, można w sposób prosty i dość tani dokonać modyfikacji "sportowych".
Zawieszenie GTE/GTT Ph1,
Hamulce tył GTE/GTT Ph1, przód Clio II/ Thalia (i stao innych) 259 mm TRW (Lucas)
Sinik 1.7 1.8 2.0 8V Renault 19 / Clio I lub modyfikowany Renault 1.7 Turbo z Volvo serii 400
Dalej robi się trudniej i drogo.