Strona 2 z 2
: 17 czerwca 2015, 13:54
autor: cyklista
Tak marginesie jest dwu rodzaj pojazdów zabytkowych co ma żółte blachy i drugi co ma normalne blachy
skoro masz żółte tablice to jest dwóch właścicieli twojego Auta

i nie możesz sobie w nim nic zmieniać bez zgody konserwatora zabytku ( po drugim właścicielem jest Państwo )
a jak nasz Historyczny to tylko ty jesteś panem auta .

jeszcze jedno na żółte blachy pojazd musi być oryginał a nie składak ....
: 17 czerwca 2015, 14:35
autor: dredzioch1
skoro masz żółte tablice to jest dwóch właścicieli twojego Auta

i nie możesz sobie w nim nic zmieniać bez zgody konserwatora zabytku ( po drugim właścicielem jest Państwo )
Goowno prawda. W zasadzie możesz robić co chcesz. Ile masz/miałeś aut na żółtych blachach?? Miałeś jakiekolwiek doświadczenia z konserwatorem i przepisami?
Jak chcesz to możesz nawet wykreślić się z ewidencji zabytków i przerejestrować z żółtych na białe.
Można również wyjeżdżać za granicę bez informowania kogokolwiek etc. A legendy odnośnie żółtych blach tworzą osoby które takowych nigdy nie miały. Po kraszu, jak nie ma sensu naprawiać to można auto na żółtych zezłomować etc.
: 19 czerwca 2015, 08:26
autor: cyklista
miałem pojazd na żółtych tablicach (zabytkowy )i go skasowałem po miałem dosyć konserwatora nawet niemożna było zmienić lakieru a nie mówiąc o zamianie części i innych podzespołach tylko masz ułatwienie w ubezpieczeniu po możesz sobie wykupywać OC nawet na kilka dni i możesz dostać kasę na konserwację pojazdu jak dobrze żyjesz z biurokratami i nie będą Ci utrudniać życia

w załatwianiu .
chyba ze masz pojazd rejestrowany jako -( historyczny ) to możesz robić wszystko
: 19 czerwca 2015, 10:44
autor: dredzioch1
O jakiej zmianie części mówisz? Bo nie rozumiem....
To jasne, że gazu nie wstawiasz, silnik PB nie zmieniasz na ON etc. Ale tego nie konsultujesz z konserwatorem tylko po prostu to jest zabytek i takich rzeczy nie robisz, bo to jest głupie. A kolor to akurat możesz sobie zmienić chyba, że konserwator jest idiotą.
Chociaż ja akurat na miejscu konserwatora ładowałbym za to kary. Powinien być fabryczny i koniec.
A OC to najmniej na 30 dni.
[ Dodano: 19 Czerwiec 2015, 11:44 ]
"chyba ze masz pojazd rejestrowany jako -( historyczny ) to możesz robić wszystko"
Nie ma czegoś takiego jak rejestracja na historyczny. Historyczny to jest opinia rzeczoznawcy. Nic nie ma do WK i rejestracji auta.