To nie chodzi o straszenie, tylko o fakty

Zawsze należy robić dobrze, a w szczególności dla siebie. Mając silnik na wierzchu bo prostu grzechem by było nie skorzystać z możliwości jego pełnego serwisu, która to na wyjętym silniku jest absolutnie nieporównywalnie łatwiejsza niż na zamontowanym w samochodzie.
Takie sprawy jak kpl. rozrząd z uszczelniaczami, pasek osprzętu, luzy zaworowe, sprawdzenie świec żarowych, sprawdzenie sprzęgła i wymiana łożyska oporowego, wymiana oleju, filtrów...
Raz zrobiony powyższy serwis zapewni spokój i długi okres do kolejnej wymiany.
Jak silnik na wierzchu to wszystko jest na prawdę prostsze i szybsze do zrobienia. Wiadomo że kosztuje, ale to tylko przyśpieszenie w czasie tego, co i tak trzeba by zrobić.
A swoją drogą - jeśli na poważnie myślisz o sprzedaniu to daj znać, bo od jakiegoś czasu myślę o podobnym sprzęcie.