Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
typ skrzyni ten sam, ale przełożenia całkiem inne, zegary na linkę...
ale sam ma taką (027) u siebie i chwalę sobie... pierwsze biegi maja podobne przełożenie, ale piątka jest dłuższa i żeby jechać 100 wystarczy jakieś 2600obr/min a nie ponad 3 jak miałem na fabrycznej skrzyni GTE. Super skrzynka i poszaleć można i jechać cicho i oszczędnie na trasie.
niezle sie prezentuje jak na swoje lata... moze i blotniki z przodu byly malowane... ale widac ze tyl orginal i ze super sie trzyma... dodatkowo jeszcze orginalna atrapa z halogenami z przodu... Kabar zastanawiasz sie zeby ja przytulic