Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Śilniki benzynowe- świece

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

jjmag

Śilniki benzynowe- świece

Post autor: jjmag »

Pytanie do bardziej obeznanych w tym temacie jakie świece do silnika 1,1 i jaka prawidłowa przerwa na elektrodzie a pytam dlatego żę w e-katalogu inter carsu wszystkie świece podawane do tego modelu silnika maja podawaną przerwę 0,8 i sa tam równiez wymienione NGK BP6 ES które to po założeniu u mnie spowodowały nie równa prace silnika w mrozy powyżej 10 stopni problem z uruchomieniem a po wykreceniu były całe zakopcone, po założeniu starych czyli BP5 ES auto odpala normalnie nawet w duże mrozy silnik pracuje normalnie równo
Ostatnio zmieniony 8 lutego 2010, 09:12 przez jjmag, łącznie zmieniany 1 raz.
corey16

Post autor: corey16 »

w katalogu intercars jakoś tak hujowo to jest rozpisane lepiej sprawdź w katalogu ngk tam jest podany typ silnika i po tym można lepiej dojść
jjmag

Post autor: jjmag »

w katalogu NGK podane jako zalecane sa BP5ES
producent RENAULT
model Super 5
rocznik
cylinder (cyl.) 4
litr (l.) 1.1
kilowat (kW)
odstęp elektrod 0,8
świece BP5ES
nr zamówienia 6511
V-Line 8
LPG/CNG LPG 2
nr zamówienia 1497
ale zastanawia mnie jedno odstep elektrod taki sam jak 6 a te kijowo chodziły i tak jak pisałem całe zakopcone, czy mógł to spowodować dodatek do paliwa lałem bodajże formułę shela wtedy do silników benzynowych bo w filtrze było widać troche wody
marcjanin

Post autor: marcjanin »

Po katalogu Auto Partnera ma być BP6E = V-line 4
ale u mnie w piątalu jest naklejka jakie świece mają być
i jest m.in. numer boscha W8DC który zamienuia się na NGK BP5ES
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

a ja ładowałem do swojego 1,4 zwykłe iskry i śmigało
tel. 694-451-356
Obrazek
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Fabrycznie w C1E montowane były Champion N9YCC lub N281YC (wg Haynes).
Przerwa to 0.8 mm. A zamiennik tych świec NGK BP6ES.
Czyli dobre masz świeczki :-D
ODPOWIEDZ