cześć
1. zależy jakie śruby i uszczelka
w std lecisz od środka:
8 4 1 5 9
7 3 2 6 10
momenty w std - kręcisz 60-65 Nm
zapalasz na 20min, gasisz
stygnie 150min
popuszczasz 180 stopni
dokręcasz 60-65 Nm
na niektórych uszczelkach masz opisane momenty i sposób dokręcania.
pkt 1 - źródło Autodata
2. Najlepiej by było, z tym że w gtt ostrożnie z planowaniem
lepiej wyrównać (zabielić)
3. Kurcze chyba na 10, ale jak bredzę niech mnie ktoś poprawi
4. Trzeba spuścić płyn chłodniczy, zdjąć pasek napędu alternatora i pompy cieczy, pokrywę zaworów - więc jeszcze parę przewodów powietrznych i odmę, odpiąć gaźnik od zasilania paliwem i podciśnień, rura wydechowa, kable wn, można pompę cieczy, wszystkie węże od turbo (smarowanie i chłodzenie), dolot, od kolektora ssącego węże wodne i serwa, klawiatura i popychacze ( niekoniecznie)
Ja bym z kolektorami targał, jak chcesz możesz odkręćić turbo, będzie lżej zdejmować...
jak sobie coś zapomniałem to sorry, bo to tak w 5min pisałem
