Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
silnik od r19 1.8 16v do r5
Moderator: Moderatorzy
silnik od r19 1.8 16v do r5
czy ktoś orientuje się czy dużo jest roboty z przełożeniem silnika? i co trzeba dokupić?
dźwięk zależy tu nie tylko od silnika. W R19 16v miałem ze 3 różne w zależności od tłumika końcowego, obecności lub nie kata no i kolektora wydechowego. W R5 miałem tłumik devila - tragedia, pierdziszewo takie że nie dało się wytrzymać a teraz mam końcowy seria z R19 16v i wycięty kat i już jest zupełnie inaczej. Sam silnik daje najładniejszą barwę przy cichym końcowym i dużym stożku na długim dolocie - piękny pomruk.-=wasq=- pisze:a ja i tak wsadzam f7p dla samego dzwieku![]()
![]()
no i te lans points pojda do gory![]()
![]()
wydech seria plus stozek k&n brzmi tak ( w tle slychac resztki sprzegla
)
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 4471469459
a teraz mam 2,5 cala z nierdzewki od kolektora do konca na koncu odpowiedni przelotowy z nierdzewki i dzwiek jest super
dopoki jest jedna przepustnica jest zwykly buczek ale jak sie otwrzy druga


http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 4471469459
a teraz mam 2,5 cala z nierdzewki od kolektora do konca na koncu odpowiedni przelotowy z nierdzewki i dzwiek jest super





Ponieważ mam już dość napraw swojego silnika postanowiłem go zmienić na 1.8 16v R19. Mam zamiar kupić całą 19 i przełożyć całość do mojej 5. Szukałem informacji na forum ale ciężko coś znależć albo po prostu nie umię tego zrobić i z tąd moje pytania. Czy taki silnik wejdzie do budy R5 bez spawania cięcia itp, wystarczy tylko zmienić łapy i już?. Czy podejdzie do tej skrzyni którą mam w swoim r5 i czy się to wszystko zmieści pod maską?