Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ciekawe, odmienne, mocne auta znalezione on-line.
Moderator: Moderatorzy
kolega dzisiaj podesłał linka do ciekawego projektu:klik
Co prawda mi nie podchodzi sposób wykończenia góry, ale widać dbałość o szczegóły (poszerzenia wyprowadzone blachą a nie szpachlą, odpowiedni do mocy układ hamulcowy, itp...) i to że projekt był robiony z głową
No i podstawa jest nietuzinkowa: Skodzianka Rapid...
Co prawda mi nie podchodzi sposób wykończenia góry, ale widać dbałość o szczegóły (poszerzenia wyprowadzone blachą a nie szpachlą, odpowiedni do mocy układ hamulcowy, itp...) i to że projekt był robiony z głową

Ostatnio zmieniony 8 listopada 2007, 17:54 przez pavko, łącznie zmieniany 1 raz.
Ta biała łada to nie jest turbo, tylko VFTS, mocne n/a. W skrócie tytanowe tłoki, mocniejszy wał, bardzo ostre wałki i dwa Webery 45 DCOE i kłowa skrzynia
Moc ok. 160 koni, a przynajmniej taka podawano. Nie wiem jak w Rosji, ale auto dzisiaj bardzo kultowe na Węgrzech.
W Polsce jedna też jeździ:
http://www.mojeauto.net/category/lada-vfts-rally-team/
jakieś filmy z VFTS'ami:
http://makus.wrzuta.pl/film/yM1ZRpr957/ ... ts_w_akcji

W Polsce jedna też jeździ:
http://www.mojeauto.net/category/lada-vfts-rally-team/
jakieś filmy z VFTS'ami:
http://makus.wrzuta.pl/film/yM1ZRpr957/ ... ts_w_akcji