Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Mocniejszy silnik do Renault 5

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Yakkul

Post autor: Yakkul »

Oglądalem cały przodek z Clio 1,8 16v tylko trochę drogo 3 tys chciał, ale miałbym wszystko może nawet udalo by się przełożyć wspomaganie kier.

Szukam czegoś za 1,5tys z osprzętem max 2tys, w kabelkach jestem dobry, mocowanie silnika też nie sprawi mi problemu o ile się fizycznie zmieści w budzie. Myślę co watro kupić. Większość z was ma większe pojęcie nie chciałbym nic w ciemno kupować.
Karol

Post autor: Karol »

f16 się mieści. patrz ile jest ich na forum. tylko z clio chyba miały dodatkową łapę na nadkolu... ???
Yakkul

Post autor: Yakkul »

f16 ?

wasq pisał o
n7q - już wiem że ten odpada

no i f7p 1,8 16v albo f7r może inne modele nie mam zbytniego rozeznania w silnikach który jakie ma osiągi a ceny kosmicznie podobne, nie mam za dużo czasu na szukanie choć i tak ciągle przeglądam strony z ogłoszeniami.

Dodatkowe łapy z mocowaniami to dla mnie nie problem, najważniejsze żeby silnik wszedł, i żeby chłodnica się zmieściła inaczej czeka mnie żmudna praca. Elektryka też nie sprawia mi większego kłopotu
Arti

Post autor: Arti »

no f16 to ten sam co napisałeś... 1.8
Yakkul

Post autor: Yakkul »

A no tak.
No nic rozglądam się za 2.0 F7R od Lagunki z Osprzętem i immo choć 1szt klucza żeby nie było kombinacji później samo kopiowanie to nie problem
kidzio

Post autor: kidzio »

z tego co pamiętem w Lagunie nie było nigdy F7R. Były one w Clio i odrobine w Megane Coupe.

W lagunach było F4R w paru wersjach.
Greg205

Post autor: Greg205 »

kidzio pisze:z tego co pamiętem w Lagunie nie było nigdy F7R. Były one w Clio i odrobine w Megane Coupe.

W lagunach było F4R w paru wersjach.
zgadza się
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

Karol pisze:f16 się mieści. patrz ile jest ich na forum. tylko z clio chyba miały dodatkową łapę na nadkolu... ???
hmm ja tam widze 1 szt :) konradmk
Yakkul

Post autor: Yakkul »

kidzio pisze:z tego co pamiętem w Lagunie nie było nigdy F7R. Były one w Clio i odrobine w Megane Coupe.

W lagunach było F4R w paru wersjach.
Czeski błąd macie rację ale silnik silnikiem szukam, może ktoś poda przybliżone koszta. Jak były w Clio to już się cieszę bo mam skrzynię od energy i będzie miodzio półosie na pewno wytrzymają ale zawieszenie :?: Ręce opadają nie mam za bardzo rozeznania jak auto będzie się sprawowało na tradycyjnym zawieszeniu, jest nowe ale strasznie miękkie
Greg205

Post autor: Greg205 »

Yakkul pisze: Czeski błąd macie rację ale silnik silnikiem szukam, może ktoś poda przybliżone koszta. Jak były w Clio to już się cieszę bo mam skrzynię od energy i będzie miodzio półosie na pewno wytrzymają ale zawieszenie :?: Ręce opadają nie mam za bardzo rozeznania jak auto będzie się sprawowało na tradycyjnym zawieszeniu, jest nowe ale strasznie miękkie
Koszt to około 1500zł za kompletny silnik z kompem - trzeba trochę poszukać.
Skrzynię od energy polecam do jazdy na wprost z 1,8 16v bo po kilku ostrych winklachrozepnie Ci się dyfer. Sprawdzone 2 krotnie.

tu jest za 1800 kup teraz:
http://moto.allegro.pl/item244448196_re ... 0_16v.html
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Jest i na to sposób :)
W rajdówce sie nie wypinała :)
Greg205

Post autor: Greg205 »

Kabar pisze:Jest i na to sposób :)
W rajdówce sie nie wypinała :)
jest - wiem :-D
w Czernichowie gość to robi za 60zł jak mu dyfer przyniesiesz
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Greg205 pisze:
Kabar pisze:Jest i na to sposób :)
W rajdówce sie nie wypinała :)
jest - wiem :-D
w Czernichowie gość to robi za 60zł jak mu dyfer przyniesiesz
aż mi się gorąco zrobiło, uf ale to czernichowo w jakich okolicach na mapie szukać.

Czyli w 2 tysiakach zmieszcze się za komplet :mrgreen: :?:

A może jakieś kruczki podacie to sobie dam radę ? nie jestem rozeznany za bardzo w temacie ale maszyny sprzęt mam ;-)

Ha :D ten silnik obserwuję od dłuższego czasu, nie wiem czy nie ma klientów czy gość ma więcej silników. No ale mam jedno pytanko czy warto szukać F7R 2.0 czy kupić ten, już dawno się napalilem na 1,8 a 2.0 są duże różnice?
Ostatnio zmieniony 14 września 2007, 23:17 przez Yakkul, łącznie zmieniany 1 raz.
Greg205

Post autor: Greg205 »

jak masz sprzęt to bułka z masłem
zamiast segiera co wypada dotaczasz pierścień blokujący przykręcany do dyfra na 3 śruby tak jak jest w nowszych renaultach
i po problemie
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Greg205 pisze:jak masz sprzęt to bułka z masłem
zamiast segiera co wypada dotaczasz pierścień blokujący przykręcany do dyfra na 3 śruby tak jak jest w nowszych renaultach
i po problemie
no to spoko bo więcej bym wydał na podróż niż na robociznę :mrgreen:
ODPOWIEDZ