
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
piątki w sieci
Moderator: Moderatorzy
piątki w sieci
Dzisiaj przeglądałem stare klubowe forum i znalazłem Śp autko Dobera...ależ mi się podobała ta piątka:


http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG
to jest niezły wyczes ale ktoś miał fantazję
to jest niezły wyczes ale ktoś miał fantazję
Ale beznadzieja, możeby wystosować do własciciela e-mail że został wydany na niego wyrok śmierci w związku z tym autemkrulyk pisze:http://images.google.pl/i...l%3Dpl%26sa%3DG
to jest niezły wyczes ale ktoś miał fantazję

ło Jezu..
Edit: wklejam link bo bezpośrednie fotki giną
se zamaskował stożek
http://www15.brinkster.com/r5club/
Edit: wklejam link bo bezpośrednie fotki giną

se zamaskował stożek

http://www15.brinkster.com/r5club/
A nie Renault GT Turbo? Cytuję za wikipedią (żeby nie było że taki omnibus jestemgraczu pisze:nie pamietam jak sie nazywala ta wersja nadwozia, ale wiem ze to absolutny rarytasik.. kurcze, one sa przepiekne

Renault 5 Turbo – specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów, jak i do użytku drogowego.
5 Turbo ma silnik 1397cc Cléon turbodoładowany, umieszczony centralnie i zmodyfikowane podwozie Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM (118 kW).
Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo (zwanej "Turbo 1").
Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM (132 kW), 210 KM (154 kW) i 350 KM (257 kW) w Maxi 5 Turbo.
W 2004 amerykańskie czasopismo motoryzacyjne Sports Car International przyznało Renault 5 Turbo numer 9 na liście "Dziesięciu Najlepszych Sportowych Samochodów Świata lat '80".
Mieszek pisze:turbawa to jest oczywiściemoję drugie marzenie po Alpinie...
pierwsza to Turbo 1, a kolejne to Turbo 2, ostatnia z gościem zamiast maski to chyba Alpina... wiem bo też mam starą budę![]()
Qucor: ten wlocik to tylko wylot powierza od chłodzenia silnika... wloty to masz przed tylnimi kołami
A nie wymądrzaj się


A powiedz mi jak to może być do chłodzenia silnika jak silnik jest z tyłu

A poważnie to mi o to właśnie chodzi żeby było miejsce aby gorące powietrze uciekało z pod maski...
Już teraz mam taki patent i zdaje egzamin

