Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Swap F7P/F7R z Clio do GTE - opis elektryki

W tym temacie znajdziemy wszelkie informacje potrzebne przy przekładaniu silnika

Moderator: Moderatorzy

kujtek
Posty: 90
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 21:19
Lokalizacja: polska

Swap F7P/F7R z Clio do GTE - opis elektryki

Post autor: kujtek »

witam wszystkich, natrafiłem na takie coś, może komuś się kiedyś przyda :)
po niemiecku ale dużo słowa pisanego nie ma

pdf w załączniku
Załączniki
KP_F7PR_Clio[1].pdf
(383.86 KiB) Pobrany 554 razy
Młody
Posty: 1
Rejestracja: 5 sierpnia 2018, 17:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Młody »

Wiem, że temat dotyczy elektryki ale nie chce dodawać nowego tematu i zaśmiecać forum.
Przymierzam się w końcu do przełożenia silnika w R5 GTX 1.4 C2J (gaźnik) rocznik 1988 :) . Dawca to Megane I 2.0 16v F7R i skrzynia biegów JC5. Potrzebuje konkretnych odpowiedzi lub osoby, która taki swap robiła i jest wstanie mi pomóc :)

Moje pytania brzmią następująco:

1. Jakie łapy i poduszki będą potrzebne do swapu? Szukam rozwiązania p&p. Silnik ma być założony na dolnych łapach, czyli jak w R19 1.8 16v.

2. Z czego założyć półośki ? Myślałem o Clio I 1.8 16v, tylko nie wiem jak będzie z piastami w R5 ?

3. Chłodzenie silnika - jaką chłodnice zastosować i co trzeba ewentualnie przerobić ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)
ODPOWIEDZ